HURRA kära Willy!
Idag e det EXAKT 4 veckor sedan du flyttade in till min lya å började dela livet med mig,
Jag älskar dig och lider med dig att din första start i livet tyvärr var hos grossist och nu äntligen fick du slippa stressen från två olika vidriga levnadsförhållanden Djuraffären/grossiten och jag hoppas du får ett långt å lyckligt liv fritt från lidande å sjukdomar hos mig, du kmr att få stanna livet ut hos mig vad som än händer, jag sviker dig inte min ängel!
vad skulle ha hänt ifall jag inte hittade dig i affären du var den äldsta i den gruppen hanar du delade med och trots allt du varit med om har du inte visat på varken aggressivitet och skygghet utan endast nyfikenhet,glädje och snällhet.
Detta e till dig Willy för jag älskar dig av hela mitt hjärta! <3 <3
Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer
Willy :3 Älskade Willy :*
En bild på sötisen :) <3
Willy!!! Nuttis, Willykillen, hamsterbajset, sötnöt, etc :3 Har han bajsat på dig än?
Nej, faktiskt inte xD Gör din hamster det?
Höhöhö… Ja ;) I min ficka, min luva, mitt hår, min soffa, min säng, mitt golv, min hand, mitt bord (matbord :S), mitt tangentbord, överallt och alltid ;D Min älskade nuttis :3
grattis :D
Grattis! 😃 #5 Hehe jag har haft min hamster i över ett halvår nu och hon har aldrig bajsat eller kissar utanför sitt akvarium! 😊 En rumsren liten dam redan från födsel haha!
#6 Tack så mkt! kan inte fatta att det gått så fort! <3
#7 Tack! :) Känns som om tiden flugit iväg! Praktiskt med rumsrena hamstrar jue ;D
HÄRLIGT FÖR WILLY!
#8 Ja, tiden går verkligen fort! Haha, ja det är väldigt praktiskt 😃 Min hamster jag hade innan sket överallt och kissade också ibland och det var riktigt jobbigt men hon var söt ändå 😊
# Nämen hej Sara :D Tänk att vi skulle träffas här xD Blir det nattsudd för dig oxå?
Jadå! Det e väldigt trevligt här hihi bli medlem vettja! Du kmr att stormtrivas härinne :)