OT: Erat hår
Det skulle vara jättekul och se allas hår! 😃
Här är mitt då, orborstat och allt, men jaja. 🙂
Va fint hår du har!!
Anna och taxen Max
#1 Åh tack vad snällt sagt! 😃
Oj vad tjusiga hår ni har! Så långt och fint! Mitt hår är så kort, torrt och slitet så det vågar jag inte visa xp
Mvh Emmy
medarbetare på Svenska Hamsterföreningen ifokus ♥
min campbellsuppfödning ♥Eldängens♥
#4 hihi tack! Nejdå, det tror jag inte, du har säkert jättefint hår. :D
Vad fint hår alla har! 😃
#8 Åh vad fint hår du har Ronja! :D
Jag plattade mitt hår varje dag förut, jag har plattat "bebislockarna" på bilden. När jag inte plattar har jag "bebislockar" och vågit hår. Tyckte inte om det, så jag plattade varje dag, vilket resulterade att jag fick så slitet så jag fick klippa över 20 cm i vintras. :/ Så jag plattar det knappt längre, bara när jag vill vara exktra fin! :) Tycker ditt hår är jättefint, tjockt och superfin färg! 😍
Haha tack Ronja, skulle själv vilja ha ditt hår, så sjukt fint är det! 😍
Brukar ofta ha det uppe i en bulle eller i en tofs, vilket gör att det blir väldigt slitet :/
Men ska försöka att inte platta det allt för mycket, så att det blir lite friskare. Sedan så ska jag se om jag kan rakpermanenta det ;)
Skulle även vilja ha typ ljusare toppar :D
#10 Hmm jag skulle inte vilja ha ljusa toppar på så mörkt hår.. det skulle bara se mer slitet ut. Bättre är det om du har typ en decimeter ljusare :) Det har jag haft.
Och för att förhindra att det blir ännu mer slitet är det bra att inte schamponera topparna. Ha inpackningar, använd olja exempel argan olja. Och avsluta alltid duschen med att skölja av håret i så kallt vatten som möjligt! Du kan ju luta dig fram så det kalla vattnet inte kommer på kroppen. Varmt vatten=öppnar upp (exempel porer och hårtoppar), kallt vatten=stänger (exempel porer och hårtoppar).
Just nu är min lugg mörkare än resten, long story haha… Så blir det när man gillar att förändra det. Den är dock snart utväxt nog att jag kan fixa det:)
Okej tack för tipsen Paulina! 😃
#14 Snyggt! :)
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Oj vad fint hår alla har! 😃

#19 Vad fint! :D

#20 Tack 🙂
puttar upp denna tråden! 😃
#23 Åh vad bra du passade i den färgen! Superfint! 😃 Du hade väll mycket mörkare förut va? 🙂
Nu hittade jag bilden på mitt hår! 🙂 Jag har inte plattat mitt hår sen i juni, det känns bra att inte slita lika mycket på det! 😃
24 - Nja, jag färgade med kopparröd henna. Nu har jag låtit det vara ofärgat i flera månader eftersom jag såsmåningom vill få ljusare hår (henna går inte att bleka:<). Färgat över utväxten med typ jordgubbsblond ^^
#26 Jaså okej! :) Det var jättefint i alla fall! 😃
Hihi tack så mycket ^_^ Målet är typ: http://4.bp.blogspot.com/-fpdujIdxUGo/TrVrJjPsTgI/AAAAAAAAAiE/BCG49psMgYQ/s1600/Strawberry-Blonde-hair-color.jpg
#28 Det skulle nog passa dig jättebra! 😃
^söt!
Åh sååååå fin! 😍
Lägger upp bild sen på frissan jag har nu.
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-
Haha, det här var i våras och jag har inte klippt det sedan dess så det är längre nu…
Har slutat och plattat det helt och hållet sedan två år tillbaka så nu låter jag mitt hår vara lockigt och naturligt.
Lol.
ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ
#40 Fina du :*
Hehe har ingen bra bild på mitt hår just nu hehe…
Lägger upp det ikväll :)!
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
#43 Det står OT i rubriken :) Personligen tycker jag det är kul att veta vem som är människan bakom profilbilden x)
#43 Dock är det OT (off topic) som betyder att det inte hör till ämnet.
#43 Just som de andra säger så står det OT. ;) :)
Tog bort kommentaren för att slippa diskussioner : ]
MVH Flygandebanan "Simon" & das hamsters.
Medarbetare på hamster.ifokus.se