Grr....
Hej! Men blir så irriterad på folk som gör detta! http://www.blocket.se/vastmanland/Super_tam_sibirisk_dvarghamster_50300590.htm?ca=9&w=1
Denna bild är tagen från google… Så fake! Blir arg!
Kaniner, Degusar, Hund, Katt, Möss och Hamster
Älskar er mina älskade djur!
:( Det finns tyvärr många såna här annonser…
e bilden snodd alldtså? :O det som e ännu värre e ju att hamstern endast e tre månader gammal! Denna personen har ju knappt haft hamstern så NU helt plötsligt har hon inte tid…. en ursäkt för att ha tröttnat säkert!! Ledsamt =/
Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer
ja den är snodd! :O gaaaaaah blir arg!
Kaniner, Degusar, Hund, Katt, Möss och Hamster
Älskar er mina älskade djur!
Anmäl….
Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer
Det är så mycket värre när någon tar dina bilder helt utan tillåtelse… Man kokar nästan inombords när det händer.
Fast man får ju inte lägga ut länkar när man ger dålig kritik
#6 jag tycker att det var bra att hon la ut detta för att då blev man varnad.
Bara jag som inte blir arg eller upprörd?.. Visst ska man fråga om man vill låna bild och annonsören skulle skrivit att det inte är hamstern på bilden. Men det känns inte som hela världen. Arg skulle jag möjligen bli om någon tog min bild och var med i nån tävling (och vann)…
Tycker lite så att lägger man ut bilder på internet så får man räkna med att den kan bli använd av andra.
Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram
#8 Ja samma här, fast ifall man inte har en bild på sin hamster kanske man börjar undra ifall hon ens har en hamster?
Ja det är klart men att bli blåst på en hamster och få ett garnnystan istället är inte så rimligt :D lol
Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram