Julpynt?
Hej hopp! đ Det Ă€r trots allt bara 53 dagar tills jul (japp jag hĂ„ller koll!) sĂ„ jag tĂ€nkte börja fundera pĂ„ julpynt osv till min hamster. Brukar ni göra nĂ„got speciellt för era hamstrar till jul?
* Göra adventskalender
* Fixa en sÄn dÀr julgran i kartong man satt och pysslade ihop pÄ fritids nÀr man var liten
* Dekorera buren utanpÄ med glitter
* Julklapp
* SlÄ in godis i toapapper
* Extra god mat
Kommer inte pĂ„ mer just nu haha ^^ Men ifall ni har idĂ©er pĂ„ vad man kan göra sĂ„ fĂ„r ni gĂ€rna berĂ€tta. đ
Live
Laugh
Love 
Förra Ă„ret sĂ„ köpte jag en hamster-godiskalender till hamstrarna! Men det blev för mycket att ge dom godis varje dag, sĂ„ de Fichtelius godis ungefĂ€r var 4 dag istĂ€lletâŠ:)
Friends are like potatoes, if you eat them they dieâŠ.;) đčđŽđ appelkvistens.weebly.com
#1 Vart handlade du Hamsterkalendern? Vill gĂ€rna ge en sĂ„dan till Willy 1 December đ
Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer
Ă h, okej! â€ïž
Live
Laugh
Love 
3#. Jag köpte den pÄ Vellingeblomman ( i SkÄne ) förra Äret för ca. 50 kr!:) Jag tyckte det var jÀttekul , för det var inte bara godis, utan det var ocksÄ torkade frukter och sÄnt!:) Men jag tror att den finns pÄ andra affÀrer ocksÄ!:)
Friends are like potatoes, if you eat them they dieâŠ.;) đčđŽđ appelkvistens.weebly.com
#5 Var den gjord för hamstrar dÄ? :)
Ălskar mina djur Hanna, Cocos och PĂ€rlan.
#6 kolla inlĂ€gg #1âŠ:) Hihihihi!
#7 Jag antar det. Har du nÄgon bild pÄ den??
#3 Ska hĂ„lla utkik efter den pĂ„ DjurmagazinetâŠ. om den nu finns i den hĂ€r hĂ„lan(Kalendern alltsĂ„) XD
Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer
Tror du att den finns detta Äret ocksÄ?
#10: Jag vet inte, men det tror jag! Har tyvÀrr ingen bild pÄ den, men jag tror den var blÄ, med kaniner, marsvin och hamstrar!:) ska ocksÄ hÄlla utkik!:)
à h vad bra!! Mamma frÄgade igÄr ifall jag ville följa med henne dit nÄn dag. :)
Live
Laugh
Love 
:)