Namn hjälp tack!!!!
Hej!
Igår va jag och hämtade min nya lilla Guldhamster flicka och har jätte svårt att komma på namn… Brukar vänta lite för oftast så burkar jag börja kalla mina djur för ngt spontant och då får det bli namnet. Men kommer inte på ngt till min lilla tjej mer än Snuttan och det hade jag en kanin som hette så vill helst inte ha det igen… Funderar på Tösen men vill gärna ha lite fler förslag innan jag bestämmer mig.
Någon som har ett bra förslag på ett gulligt, fint och helst ovanligt men kort tjejnamn till en hamster? :)
Det är ju en liten Morot ;)
Bebis Älskling Snuttan Pluttis Citrus Dream Mango
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Kolla gärna in här http://hamster.ifokus.se/discussions/5220f1bf8e0e7442f60007d3-hamster-namn
där finns många tips! 😃
MVH Flygandebanan "Simon" & das hamsters.
Medarbetare på hamster.ifokus.se
okej tack för tipsen men har kommit fram till att jag gärna vill ha ngt namn från disney men kommer inte på några :P
ariel!
Melody? Ett av mina favoritnamn ur Disney. ;)
Slå en blick här då http://sv.wikipedia.org/wiki/Lista_%C3%B6ver_figurer_i_Disneys_tecknade_filmer 😃
MVH Flygandebanan "Simon" & das hamsters.
Medarbetare på hamster.ifokus.se
Belle är den finaste disneyprinsessa jg vet :)
Belle är den finaste disneyprinsessa jg vet :)
Cleo tycker jäg er jättefint, också ganska unikt 🙂 Det är namnet til fisken från Pinocchio. Eller Feline (från Bambi)?
Anastasia? Dinah?
fantasia
Nala från lejonkungen?
Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎
Jag tycker Mimmi är gulligt :)
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-
Har redan haft de flesta ni sagt och Mimmi va min senaste ;) Ingen som har något lätt, kort och ovanligt? ;) Just nu kallas hon för Pluttan, Snuttan och älsklingen men vill ha ngt annat :P
Lucyfer? Eller lady ? Ville själv ha disney tema så jag tog Cinderella och tingeling
Eller perla! De namnen finns i Askungen… Tror det stavas lusifer som jag skrev där uppe!
Prissy! Hur fint som helst.
Här är Disney namn jag tycker om som jag tror skulle kunna passa :
Meg, Kida ,Feline , Lilo , Karla , Nakoma, Nala eller Angel
Föresten så är hon jätte söt ! 😊
Rapunzel eller Kajza är fint väl fint? ^_^
JAG TYCKER NALA? LÄTT ATT SÄGA OCH GULLIGT SOM SATAN!! :D
Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎
Blomman kanske ;)
Hockapontahs (har ingen aning om stavningen) är rätt så fint, kanske inte bästa namnet för hamster män jag gillar det! :D
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-