E era hamstrar vakna nu?
Eller sover dom fortfarande? Det gör Willy iaf xD Vilken tid på kvällen vaknar era hamstrar?
Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer
- Redigerat 2021-06-06 10:28 av Herveaux
De vaknar vid sextiden på kvällen nu för tiden. I början vaknade de typ vid 8-9 men de har vant sig vid att "aha! om jag vaknar tidigare får jag mat tidigare!" xD
Låter bra :) Men men har man valt ett nattaktivt djur så har man xD dessutom e jag nattmänniska själv hehe
Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer
Mina har lite alla möjliga tider. Ibland är dom vaken med mig på morgonen, och sover sedan hela dagen och ibland långt in på kvällen. Ibland är dom vaken på morronen, sover på dagen och vaknar sen på kvällen.
Vissa gången ser jag dom knappt nånting, då är dom bara vaken på natten. Har inte försökt väcka dom eller något, utom dom gör så av sig själva.
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Min bebbo ligger o snarkar vid denna tid haha.
Nova vaknar vid 17 ungefär. Stella vakner typ 15 och somnar sedan mitt i natten. Laleh är nästan uppe hela dygnet runt.
Ruby var vaken vid 16, så jag släppte ut henne men en halvtimme senare ville hon sova igen. Sedan vaknade hon typ 18.30 och har varit vaken sedan dess. :D
Seth brukar vakna vid liv på morgonen när jag kommer in i tvrummet men sen somnar han om och vaknar inte förrän mot middagstid igen.
Mumma och bebisarna vaknar tidigt på morgonen, dom leker av sig och sen somnar dom igen för att vakna någon timme senare… Ja..lite som bebisar gör! 😃
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck