Skolfoto med Macy ^_^
Förra året var Yuki med på mitt skolfoto och i år var det Macys tur. Medan han var en riktig buskille satt hon fint som en liten prinsessa (en knubbig prinsessa, haha) i min hand och posade så nyfiket.
Just nu har jag bara fått koden till de små bilderna men jag lägger upp med bättre upplösning/större när de kommit på posten!
Det samma gäller klassbilden.
Visst är hon söt? Hihi <3
Väljer förmodligen bild tre.
Tredje bilden var superfin! :)
http://empirebroline.blogg.se
Tack!!
Jättesöta!
Åh, jag älskar din tradition att ta med en hamster på skolfotot!!! Önskar att jag hade gjort detsamma när jag gick i skolan. Jag var ju iofs råtttokig på den tiden, men ändå. Det är en jätte bra och rolig idé ju, blir något helt annat än ett vanligt tråkigt kort och dessutom ett minne för livet ❤️
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Den sista bilden allså hahaha. "NEEEJ JAG VILL INTE VARA HÄÄÄÄÄR LÄNGRE!!!!" 😃
Tycker ni är rätt söta båda två :)!
Söta bilder!
Skulle också vilja ta skolfoto med mina djur :(
Vilka fina bilder :)
Anna och taxen Max
Söta!
11 - Är ju dock för jag går djursjukvårdslinjen;) Vi har ju våra djur på internatet etc.
I min skola slutatde vi ta skolfoto i år för att vissa inte hade råd att köpa bilderna och då blev det orättvist. Men när vi hade foto fick vi ej ta med djur, då många är allegiska i min helt vanliga skola. Inge djurprogram eller sånt, nara en vanlig grundskola.
Ja jag gick Naturbruks skola så där får man ha med djur ;)