namnhjälp!
Fantasin står helt stilla så jag tänkte be er om hjälp på tips om namn till min lilla rls! Alla namn som är enkla men ändå inte "typiska" :-D
Lilja? Rosa? Klöver? Tussilago? Gud jag har så svårt att hitta på namn hah! :)
Titta!!! En liten yoggi :D
MVH Flygandebanan "Simon" & das hamsters.
Medarbetare på hamster.ifokus.se
Yoggi var typ gulligt! Jag tycker hon är så söt för att hon har mörkt högst upp på öronen å är väldigt lätt cream tecknad ^^
Yoggi var gulligt! <3
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Ska den heta det? Det var sött!
Favvo godis? Favvo dryck?
Kaniner, Degusar, Hund, Katt, Möss och Hamster
Älskar er mina älskade djur!
Yoggi eller tuss är jag inne på! :)
Juggi
Messias/Messi
Jugo
Fiffi
Tess
Vicki
Jolly
Mimmi
Pippi
Puah/puh
Fnuttis
Vanilj
Lilja
Yuggi
Coccos
Justina bieber
Jinnie
Snuffie
Jag tycker Cotton eller Lavin. 😛🙂
ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ
Åh tack #9 där har jag lite å känna efter på! :)
#10 Cotton hade passat för hon är mjuk som siden :)
Haha, tänkte mest på Cotton därför att hon var vit och fluffig.
Plus så är Cotton så gulligt.
ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ
snöboll
cornflake
kokos
bella
det är gulliga namn
Haha jaa de passa ganska bra på henne faktist! Tack #13!
Zingo
Chikita
Cassie
Molly
Banjo
Angelo (Ängel på italienska ;)
Angela
Hamsternamn: Stadstema Stockholm London Paris New york Barcelona Frukttema Mango Kiwi Persika Appelsin Victoria-secrettema Coconut passion Mango temptation Love spell Berry kiss Forever pink Hello darling Just one kiss Lemon Escape Fresh sorbets Heavenly flowers Endless love Enchanted apple Delicate petals Dazzling kiss Brilliant love Citrus dream Berry Escape Back to pink Aqua kiss Amber romance Lost in love Love rush Luscious cruch m.m http://www.nordicfeel.se/search/category/kategori.varumarken-for-henne.v.victoria-s-secret?page=2 Månadstema Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September November December Naturtema Barr Sol Vind Blomma Eld Djurtema Lejon Hamstern Panda Tiger Teddy OBS! KOPIERA EJ LISTAN DÅ MIN BLOGG ÄGER RÄTTIGHETERNA, OCH JAG HAR GJORT DEN HÄR LISTAN OCH DET TOG VÄLDIGT LÅNG TID!