Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 2986 ggr
lilla jag
1

eran bästa bild!

Hej! Här Kan ni ladda upp eran bästa bild på era hamstrar! Skriv lite om dom också, hur gammla dom är och vad dom heter! Skulle vara skoj att se era fina hamstrar!

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

Moast
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min hamster heter Sigge och har precis fyllt 1 år. Han är en guldhamster. Jag köpte honom i djuraffär. Han var 3 månader när jag köpte honom. När han kom var han väldigt rädd av sig och väldigt, väldigt försiktig. Men det har blivit mycket bättre! Särskillt på senaste tiden när han blivit 1 år. Det känns som han har lugnat sig lite och han gillar att bli gosad med mer nu än förut. Han är inte ett så stort "matvrak" som vissa hamstrar brukar vara. Han vill helst inte äta utanför buren alls. Utan han äter bara i buren. Han tycker om att klättra på mina armar och springa i sängen.🙂

Här är han första dagen jag hade honom:

climbingcat
1

Klimpen, 4 månader :)

annakarin_li
1

Här är min lilla Busan ( kallades även kamakazi piloten). Hon blev 1år och 10 mån och somnade in i somras. Hon var en pigg liten tjej som alltid hittade på hyss och rackartyg;-), men ju äldre hon blev desto keligare

cookiedough101
0

Detta är Bob. Han är 11 veckor gammal. Jag har haft honom i ca. 1 månad. Han är en långhårig normalfärgad Guldhamster. Han är jättetam och gosig, men också väldigt lekfull. Han är köpt på djuraffär (rekommenderas inte, köp omplacerings hamstrar eller från uppfldare) Han har aldrig bitit mig. Han är en hane förstås. Om man vill mysa med honom måste man göra det när han är trött, annars är det spring i bena (haha). Han älskar gurka och sallad, är hans favoritmat just nu. Den bästa och snällaste hamstern någonsin :)

cookiedough101
1

Här är ett till foto

MarieMarguerite
0

De här är Snuff som är ca 6 månader och är en rysk vintervit dvärghamster

luddtuss
4

Här är vår lilla Zimba. Han är en 6 månader gammal guldhamsterpojke med mycket spring i benen. Älskar att springa fritt eller i bollen, han lyssnar på sitt namn och följer nästan som en liten hund när han är i den🙂. Här myser han i minimattes morgonrocksficka❤️

Emmaslindh
4

Av alla bilder på hamstrar jag har och haft så kommer nog denna alltid vara min favorit… 😃

Esmeralda, blir 2 år i November! Supersnäll tjej, dock föredrar hon att man tittar på henne när hon busar i buren än att man tar upp och leker/myser med henne🙂

❤️ Älskade husdjur 

ebbamedruby
1

Här är Ruby. Hon är en normalfärgad korthårig, brunögd hamster. På den (väldigt suddiga) bilden är hon två månader, men hon blir fyra månader den femte oktober. Ruby är en hamster med väldigt mycket spring i benen, och hon blir aldrig trött. Men hon är oftast gosig, bits inte och tycker om att klättra.

IngaTrnqvist
4

Favoritbilden på Liten, guldhamster, silverpearl brown.
Har ingen aning om hur gammal hon blev. Hon kom till mig förra sommaren då grannen inte orkade med henne längre, och hon avled i våras.

Zvintos
6

Rent bildmässigt så är denna helt klart den bästa bilden jag tagit. Denna fröken hette Imasy´s Petra Petunia och hon bodde hos mig för snart 3½ år sedan. Hon var en riktig personlighet och blev även mamma till min allra första kull, som kom i november -09. Hon blev tyvärr bara 15 månader gammal.

Zvintos
4

Ser man till de hamstrar som bor hos mig nu, så blir det lite andra bilder.

Det här är bästa bilden på Alwa. Hennes namn är Zvintos Always Sunny, hon är silverchoklad bandad korthår satin och 7½ månader gammal. Det är en väldigt snäll fröken som har en hel del energi! Tanken var att hon skulle få bli mamma, men med tanke på papovan som härjar nu är det svårt att hitta en hane jag faktiskt törs låna.

Zvintos
4

Den andra hamstern som bor här är Caddo. Han är silvergrå bandad långhår satin och är 2 år och 1 månad. Trots sin ålder är det full fart på gubben! Caddo är dessutom pappa till Alwa.

Rebornbabyn
0

#12 Jösses så söt! Jättegullig ❤️

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

Lojs
5

Jag har så himla många bilder jag tycker om på mina olika hamstrar så det är svårt att välja. Men jag tar en bild på bebisen jag behåller i min senaste kull. Hon är så himla söt på den här bilden, ser ut som ett gosedjur eller något. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Rebornbabyn
2

#15 Gud vad söt! Ser verkligen ut som en fluffig liten nallebjörn som man bara vill ge en puss ❤️

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

lilla jag
0

Gud så söta! NinniH, Du är grym på att fota måste jag bara säga 😃

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

Zvintos
0

#17: Tackar. 😃

Chress64
1

Vår lilla Zelda!

Unicornpopcorn
0

Detta är lilla Melwin, han är nu ca 1 1/2 år gammal guldhamster och är en riktig liten gosare, älskar att sova i mitt hår på kvällarna när vi ser på tv :)

Unicornpopcorn
0

En till fin bild på honom ;)