Läskigaste Videon Någonsin
Asså, ni måste kolla på den här videon.
Den är ju inte på riktigt men den är fortfarande hemsk… 😕
Länk borttagen pga dess innehåll. Vill man ha länken får man be TS pma den privat / Imasy
ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ
Vad handlar den om?
Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎
Hmm, det var en lite skum video och inte alls rolig. :/ Men den försöker nog säkert berätta någonting. Kanske att man bör ta mer ansvar, ta väl hand om djuren och läsa på noggrant innan man skaffar en hamster/djur! :)
Men det handlar typ om en kille som har två hamstrar i en låda under sängen.
Sen så typ händer massa med konstiga och dåliga saker och det slutar med att pojken typ slår ihjäl båda hamstrarna. 🤔
ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ
Ja den var ju inte sjuk eller så… Hmmm…
Lilla Mollys Guldhamstrar
http://lillamollys.weebly.com
Då jag inte kollar på videos utan beskrivning så bör du skriva direkt i beskrivningen vad den handlar om så att inte vem som helst kollar in som kanske inte bör ha kollat om man säger så.
Jag har än inte kollat och vet inte om jag kommer göra det efter vad andra har reagerat på det 🙂
#6 Videon är tecknad och inte så läskig i hur den är uppbyggd men den kan kännas lite hemsk när man har tittat färdigt.
Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com
😕
Mvh Shy och Hannah
Vilken välgjord video, och relativt realistisk.
För er som inte förstår. Den är inte skapad för att vara rolig. Ni vet ju själva att det finns oerhört många ungar som tar hem djur och vanvårdar/plågar dem. Det är vad den handlar om.
Jag tyckte faktiskt synd om hamstrarna 😕
Men herregud, satt med denna minen hela videon 😮
Checka in @gnagarboden på instagram