Veterinär
Hej. Då min hamsters nysningar har kommit till baka och är värre kommer jag åka till Veterinären imorgon. Det är inte spånet då jag har bytt och allt m.m. Men nu undrar jag, hur mycket kommer det ungefär kosta för undersökning och om det behövs medicin? Är tacksam för snabbt svar :)
Det är svårt att säga vad det kommer kosta, det är så olika beroende på veterinären. Jag har varit på undersökning som gick på drygt 400 kr, min kompis var till en annan där det gick på 290 kr.
Men det är nog det minsta.. Räkna med 400 för undersökning, skulle jag säga. Behövs medicin blir det nog lite dyrare.
Hoppas det går bra!
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
#1 tack för svaret. Då är det väl inte så jättedyrt (förutom medicin). :)
#2 Näe, det är det ju inte. Men var beredd på att det kan kosta mer också. Håller tummarna att det är en bra och inte jättedyr vet du ska till. :)
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
#3 tack ;) ska till Roslagstull :P
Skriv hur det går för din hamster sen :)
Sandra och hamstern Memkis:)
Jag betalde 850 kronor för ett besök på vet. Då undersökte de honom och jag fick med medicin hem. Kan tillägga att jag var på Roslagstull! :)
Hälsningar från oss 
Jag tycker det är så helsikes dyrt att åka till vet.. fast ska inte klaga, fick röntgen + ultraljud, + en helt vanlig undersökning för 390. Har man en mamma som måste pruta på allt sååå. 😛 Fast min morfar än ännu värre, han prutade på en läsk för 15 kr åt min lillebror… haha asså dog av pinsamhet typ. "Har ni någon pensionärsrabatt på den här läsken?"
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Jag betalade också 850 kr på Roslagstull. Inkluderat medicinen. Däremot blev andra besöket gratis eftersom det gick på Agria försäkringen. Lycka till och hoppas allt går Bra för er!!