Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 499 ggr
Emmyz
3

Bilder till SHF hemsidan SÖKES!

Hejsan allihopa!

Nu är det såhär att på senaste medlemsmötet som SHF hade så bestämdes det att det ska göras en makeover på Svenska Hamsterföreningen hemsida! 

Vi söker därför en massa bilder vi kan använda oss av på hemsidan! Det behövs bilder på samtliga arter! Guldhamstrar, kinesisk dvärghamster, rysk vintervit dvärghamster, campbells, roborovski dvärghamster och givetvis gerbiler!

Bilderna bör vara högupplösta (stora) och skarpa, bra kvalitet med andra ord. Så helst inga suddiga mobilbilder. Men alla bilder är välkomna att skickas in!

Hemsidan behöver verkligen nya bilder så att den ska kunna bli så snygg som möjligt för att bland annat tilltala och locka fler nya medlemmar! Så lyft ditt strå till stacken för SHF! Känner du att du vill bidra med bilder åt svenska hamsterföreningens hemsida,               så TVEKA INTE att kontakta oss på denna mail! Där du antingen hänvisar till din hemsida om vi får plocka bilder där ifrån, eller bifogar dom bilder vi får använda i mailet:

webmaster@hamsterforeningen.se

Tack på förhandHjärta Svenska Hamsterföreningen

Mvh EmmyBlomma
medarbetare på Svenska Hamsterföreningen ifokus

min campbellsuppfödning ♥Eldängens

Rax
0

Vilka färger på guldhamster gäller det?. Hittar ni ngt på facebook på Rax hamstrar så varsegoda ;)

Rax Hamstrar på facebook.

hikaru
1

Jag har mailat en länk till mitt fotoalbum :)

//Sara

hikaru.se

LinneaJohaanson
1

Har skrivit till dig på fb ang detta Emmyy! 🙂

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Flygandebanan
0

Du får vad du vill ifrån mitt fotoalbum ! 😃

MVH Flygandebanan "Simon" & das hamsters.

Medarbetare på hamster.ifokus.se

Rax
0

Hej. Bilden på Smokie som står på blå filt har ni satt under fel färg. Han är en Black Silver Pearl ;)….

Rax Hamstrar på facebook.

Emmyz
0

Oj tack så mycket! Det har jag helt missat! :D (är ej så bra på gulbaserat o sånt) :*

Mvh EmmyBlomma
medarbetare på Svenska Hamsterföreningen ifokus

min campbellsuppfödning ♥Eldängens