Ras?
Hejsan. Om jag lägger upp en bild på min hamster, kan någon hjälpa mig med att lista ut vad det är för ras på den? Skulle behöva lite hjälp med det.
Du vet alltså inte vad det är för något du köpt?
Jaja lägg ut bild, tror nog många kan hjälpa dig.
Lägg gärna in en bild så kan vi hjälpa dig.
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Okej. lägger upp en nu !
Kan inte lägga ut :/ men jag har massa på facebook. där heter jag junedunefjune
Troooll
vadå troooll?
Högerklick på en utav dina bilder på facebook och tryck "kopiera bildwebbadress" och klistra in här så kan vi se om du verkligen har en hamster eller om du är en skojare :)
MVH Flygandebanan "Simon" & das hamsters.
Medarbetare på hamster.ifokus.se
okej
nöjda?!?
Jag fick hamstern utav min systers killes lillasyster. för hon vart akut allergisk
Har du några fler bilder? :)
Tror det är en guldhamster……
Jag ska lägga upp fler.
Precis, tror också att det är en långhårig guldis :) och för att samtidigt svara på din andra tråd kan jag säga att guldhamstrar ska hållas ensamma. Du kan läsa allt om hur du sköter en guldhamster.
Här - http://www.hamsterforeningen.se/guldhamster/
Hoppas det hjälpte!
Tack. så du tror på mig nu att jag har en hamster???
Jag har aldrig trott något annat :)
Japp det är absolut en långhårig guldhamster. Dvs ensamlevande så du får absolut inte sätta in en till i buren, för det är emot de svenska lagarna som finns.
okej tack för tipset :) hur ser ni att det är en guldhamster? vill gärna veta. så jag vet det tills nästa gång :)
Det är väldigt stor skillnad på dem. Gå på google och sök på guldhamster och sen på dvärghamster, så ser du själv
okej :)
I din profil skriver du att du fick ta över hamstern av några som misshandlade den, här skriver du att du fol den av din syster… Vilket stämmer?
#23 Undrar likadant ;)
inte min syster. min systers killes lillasyster!
Misshandlade dem? Men här sa du att de allergiska?
Ville inte skriva att det var för att dom misshandlade honom. men det gjorde hon. min systers kille alltså. ! // totte99
#27 Är du samma person som totte99? Varför har du två olika?
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Ja. Jag är samma person.
Kommer bara in ibland på den sidan så då gjorde jag en ny för att kunna komma in när jag behöver