Färgglatt bomaterial
Hej! Kollade runt lite på nätet och hitta färgglatt bomaterial. Ser jätte roligt och mysigt ut! 😍
Det var ganska dyrt vet någon vart jag kan få tag på billigare?
Just det! Sedan undrar jag om det är okej för dom att använda? Vi vill ju inte ha trasiga kindpåsar!
Live
Laugh
Love 
Kan du länka till det?😛
Menar du carefresh ? :) jag testade det en gång och det var jättebra tycker jag men toapapper är lika bra ändå för det är ju väldigt dyrt .. Har inte hittat något billigt ställe..
Oj glömde länka! Men ja, carefresh. 😉
Live
Laugh
Love 
Är det carefresh, så absolut! Carefresh är jättebra, synd att det är så dyrt bara 😃
Man kan faktiskt göra det själv! Så HÄR!
Men jag skaffade min Carefresh på Zoo.se's butik i bromma blocks. 😃
ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ
5# jag hade personligen aldrig vågat använda det som videon visade. Dom färgade papprena kan innehålla, eller snarare dom innehåller gifter färgämnen m.m. skulle inte våga riskera mina små :/ ..
Fast iden va kul :)
Man kan ju göra med bara toapapper men få blir det ju bara vitt…
ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ
Man kan använda sig av äggkatrong också. 🙂
Antingen så kan man riva/klippa sönder små bitar själv, eller så kan man låta hamstern fixa det själv. :)
Fast jag håller mig mest till att köpa 10L care fresh på PP's hund och katt för 89kr(stora ca.299kr, ganska billigt om man bara ska ha som bomaterial)
Jag köpte 10 liter för 59kr idag :)!
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
#9, ojdå! Vart fick du tag på det? :)
Live
Laugh
Love 
#9 gud va billigt! Letar nämligen också för billigare carefresh
Om man är osäker på pappet så borde man kunna läsa sig till vad det är i det. Finns miljövänligt papper med :)
#10-11 På crt zoo i Haninge, finns ej på hemsidan utan måste köpa i affär, var extra pris :)!
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
#13 vad synd, jag bor i Solna, och bilen har gått sönder. Så det är lite långt bort :'(
Lite ot men ska testa och göra eget idag mest för skojs skull :) så vi får se :)
scannade igenom ikea nyss (gör inköpslista till lägenheten) och hittade strimmlat papper man har i present askar i olika färger , 50g :)
http://www.ikea.com/se/sv/search/?query=FRAMST%C3%84LLA+Strimlat+papper
kanske funkar för hamstrar :) å 9kr är väl inget ;)