Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 814 ggr
june96
0

Vad tycker ni om detta?

Rebornbabyn
0

Det går säkert bra! ;)

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

cookiedough101
0

NEJ! Köp INTE kutterspån! Det inehåller ett ämne som är extremt farligt för hamstrar och det kan orsaka Cancer. Snälla köp det inte

Rebornbabyn
3

#2 Va?! Jag har haft kutterspån till alla mina hamstrar och det har aldrig hänt nått.

june96
0

Min moster jobbar som veterinär. Hon säger att det går jätte bra

cookiedough101
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 jag har också haft det men det är inte bra för hamstrar alls.

cookiedough101
0

Aja jag har slutat använda det då jag alltid vill att hamstern ska ha det bäst ;)

jossa5
0

Det finns ju kutterspån som inte är av barr, och som är okej. Men det är inte så många tillverkare av det, då det antagligen är dyrare att se till att det bara är lövträd.
Men på vissa förpackningar står det att det är lövträd. Kommer dock inte ihåg vilka just nu. :/

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Flygandebanan
0

Tipsar dig om att köpa detta om du funderar på kutterspån.

http://www.granngarden.se/product/kuttersp-n--

Man får väldigt mycket spån för pengarna 😃

MVH Flygandebanan "Simon" & das hamsters.

Medarbetare på hamster.ifokus.se

H_T
0

Mitt spån dammar inte och jag har toalätter till mina hamstrar

A crazy little bitch! 👍

Hamsterlycka
0

Har aldrig i hela mitt liv hört om någon hamster som blivit förgiftad av kutterspån? Tror inte det är sant då typ hela svenska folket har det till sina smådjur :P

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

cookiedough101
0

Det står på wikipedia och t.o.m på USA's hamsterförening. Men terpentin är cancerframkallande för alla gnagare. Men man väljer ju själv. Jag skulle aldrig använda det då det finns en risk.

Patriszija
0