Liten uppdatering
Hej allihopa! :) Jag har inte varit så aktiv här på ett tag. Det beror på att förra veckan vandrade mina guldhamstrar jag hade kvar vidare! 😕
Många vet säkert vad det beror på, men för de som inte vet så fick jag troligtvis in papova. Vi skickade en hamster till obdution och fick tillbaka att det troligen var det.
Nu har jag börjat vänja mig med att det inte sticker upp en massa nyfikna huvuden när jag kommer in i rummet, men jag kommer nog aldrig riktigt vänja mig. Hamstrarna var mitt allt och detta har varit väldigt svårt för mig.
Jag gick in på min hemsida idag och gick in på regbågsbron. Jag fick en stor klump i halsen, det får mig verkligen att inse hur mycket jag saknar dem.
Trots att jag gråtit floder i dagar så försöker jag tänka possitivt, tänk allt de gett mig, alla skratt, alla mysstunder, och att de alltid funnits där för mig när jag varit nere. Allt jag har lärt mig och alla underbara människor jag träffat genom dem.
Nu har jag 2 vintervita dvärghamstrar kvar från min uppfödning, och även en robbe som jag fick hem i dag, den var skadad då den andra kompisen hade bråkat med den, så vi tog hand om den.
Jag behövde bara skriva av mig lite, men jag kommer självklart finnas kvar på hamster iFokus! 😃
Mina guldhamstrar betydde så mycket för mig! Nu är de små änglar där uppe! ❤️
Till minne av de som fick vandra vidare! ❤️
Queens Frodo sobel bandad kh ❤️
(Flingans) Bluebell(Tofflan) silvermink lh satin 
Flingans On My Mind Bö rö silvergrå umb lh satin(Tassen) ❤️
Flingans The One And Only silvermink lh (Boots) ❤️
Blir tårögd av tanken på detta hemska som hände. Vilken fin text :). Det livet dom levde hade dom det nog underbart hos dig. Alla är så otroligt fina och dom kollar säkert ner på dig och tackar för eran tid ni har haft. Vila i frid. Lycka till med dina dvärghamstrar :). " Massa Styrkekramar ".
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Massa styrkekramar till dig, lider verkligen med alla som drabbas ❤️
Amor vincit omnia
Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens
Jag beklagar sorgen. *styrkekramar* Saknar själv guldhamstrar, har haft för många år sedan, men sedan blev livssituationen fel att ha, sen dök papovan upp, sen blev det flytt och jag började söka lite smått och nu är det papovautbrott igen…
Jäkla papova virus. Försvinn!!
#4 Tack, vad gullig du är! ❤️
#5 Tack! Jag med! ❤️
#6 Ja verkligen, usch för papova! 😕 Tack!
Så himla tråkigt Ronja! Skickar tusentals styrkekramar, jättefin text! Hoppas du startar upp igen! Usch, hemska papova!! De hade det säkert underbart i din ägo! Beklagar verkligen sorgen Ronja ❤
Mvh Jennifer, Melker, Milton & Skipper ❤
22/4-13 JUSTIN BIEBER
If you can´t be the things you want, learn to be the things you´re not...
Medarbetare på sajten: Justin Bieber ifokus.
#8 Tack Jennifer! Vad snällt sagt av dig! ❤️
Du vet vart du hittar mig ♥ Tusen kramar, det viktigaste är att vara stark och hålla ut🌺
#10 Ja, tack för allt stöd! ❤️ Du är för snäll! ❤️
Vet hur det känns när de små vännerna somnar in. RIP Queens Frodo sobel bandad kh
<3 Jag beklagar sorgen, förstår att du är ledsen.. @-->---
Lilla Mollys Guldhamstrar
http://lillamollys.weebly.com
tack så mycket ni 2! ❤️
Usch så himla tråkigt. Måste utrota papovan! 😭
alla tankar till dig! ❤️
Fy vad jobbigt! Kramar till dig
Anna och taxen Max
#15 #16 Tack så mycket ❤️
Det är alltid tungt att förlora hjärtevänner :(
Tiomiljonermiljader styrkekramar!
MVH Flygandebanan "Simon" & das hamsters.
Medarbetare på hamster.ifokus.se
Tänker på dig Ronja ;/ Stora kramar till dig❤️
Vad snälla ni är, tack! 🌺
Det är alltid ledsamt när våra små älsklingar lämnar oss. ❤️
Men de hade ett jättebra liv hos dig som gjorde allt du kunde.
Tänker på dig, många kramar till dig och din lilla dvärg =) 🌺
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
#21 Tack så mycket! :')
Dvärgarna har jag inte kvar, dock en robbe, men han är ju dvärg, så. Tack! 🌺