Hamster iFokus

Hamster

Etikettgenetik
Läst 663 ggr
BlackandBlue
0

Black silver pearl färg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan inte allt när det gäller min pojkes färg. Han är black silver pearl. Och då gulbaserad. Men han har två mörka fläckar på ryggen som jag inte förstår mig på. Han har inte alltid att dem utan uppkommit nu senare. Han är drygt 3 månader! Någon som kan hjälpa mig men mina funderingar kring honom !

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

• Redigerat 2021-06-06 10:32 av Herveaux
Lojs
0

När de fäller så kan det bli så, de fäller typ en bit i taget, det försvinner. :)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

BlackandBlue
0

aha okej ^^ jag visste inte att de fällde ? :)

en annan grej jag har funderat på är om det är okej att para en cremebaserad o en gulbaserad! hittar inga regler om det o har sett harmstrar här som har båda de generna! men enligt rekomendationerna eller det så ska man inte . antar att det är pga att creme o gult kan dölja varann ?^^

// Claudia Bertheau

Lojs
0

Klart de gör, de har ju inte samma päls i typ 3 år eller så. :) Nej, det är dumt att para crème och gult, det tillför inget positivt till någon av färgerna och det är väldigt svårt att se vilka färger det är på ungarna om de är crème-gula. Gult kan förstöra väldigt mycket i crème-avel särskilt..

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

BlackandBlue
0

haha har bara inte tänkt på det x)

okej tack så mycket :)

o en nyfikenhetsfråga^^ mina hamstrar lägger ibland mat eller andra godisbitar de fått i sitt sandbad/kissand! förstår inte riktigt varför då de kan ha lagt det i huset först o sedan där! nu har min ena hona nästan lagt allt det hon hade i buren där! är det för att de inte vill ha det o lägger där för att jag ska ta bort samtidigt som jag byter Sand eller finns det någon annan anledning ? x) har dina gjort så någon gång?^^

// Claudia Bertheau

Lojs
0

Jo, det händer, jag vet inte varför de lägger maten på konstiga ställen. Oftast är det när buren är nystädad av någon anledning.

Medis på akvariefisk.

BlackandBlue
0

hm,, hennes är inte nystadad :o haha vi kanske hittar någon mer det hänst som kanske vet?^^

// Claudia Bertheau

BlackandBlue
0

Btw, hur länge kan han ha kvar dessa fläckar på ryggen ?

// Claudia Bertheau