Campbellsintresse?
Finns det en Blue är jag intresserad oavsett kön! 🙂
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Åh campells :)!
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Hihi, jag är intresserad…😊
Speciellt av dom där färgerna, men vart bor du?
ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ
Jag är intresserad! Men jag undrar vart utanför Stockholm du bor? Är det nära Märsta eller Tumba? 🙂 Eller Uppsala?
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Skulle gärna vilja ha! Synd att du inte bor i Göteborg :(
Hej hej! #4 Jag finns i Trollbäcken, Tyresö. Alltså på södra sidan Stockholm, men inte åt Tumbahållet. Kull kommer tas nu i september och går allt som det ska så är det leverans i oktober.
Har alltid älskat campells och nån gång så kommer jag skaffa ett par. Jag älskar blue och dove och du bor väldigt nära mig. Har du en hemsida föresten?
//Josephine :)
Har ni tänkt på detta med papovan?
#8 vad menar du?
#8 Blanda inte in Papova i den här tråden är du snäll! Endast syrisk guldhamster och europeisk fälthamster kan få Papova. Inga andra arter får inte Papova eller ens kan vara bärare av det!
#10 Jo, dom kan bära det och smitta vidare till guldhamstrar, men dom kan inte få det själv.
Tror även #8 säger det bara för att påminna om att det finns fortfarande i Sverige, så att man ska vara försiktig när man handlar. Vi vet ju inte om du kanske har guldhamstrar hemma hos dig, och andra som har guldar kommer och har med sina guldbaciller till dig vid ev köp.
Så det är bara en uppmaning om att ta det lite försiktigt skulle jag tro. :)
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Precis, har du guldhamster hemma så ska dina köpare vara fullt medvetna om detta, du kanske sitter i karantän, även det måste dina köpare veta om och det kan vara bra att tala om det i tråden i så fall :)
#11 nej de kan inte bära smittan! #12 ok, jag har guidar i karantän som jag kommer ta bort. Så alla ni med guidar -akta er! Ni med endast dvärghamster -Campbells intresse kan hålla sig kvar i tråden :-)
#13 Jo, dom kan vara bärare i upp till 3 månader, därefter dör viruset för det inte fått en ny värd.
Mvh,
#14 de är inte smittobärare, däremot funkar de som hos oss människor, såsom att smittan kan sitta i kläder och dyl. Hur som haver, jag vänder mig glatt till de som inte har guidar hemma :-)
#15 Haha, jamen dåså, då pratar vi om samma sak. Vet att dom inte kan bli smittad, men ha smittan på pälsen, precis som vi kan ha det på kläder.
Ursäkta missuppfattningen. :)
Mvh,
#16 toppen :-)
Asså, jag vill jättegärna ha två ungar ur din nästa kull så skicka mig ett PM! 🙂
ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ
#18 PM:a mig så sätter jag upp dig på en lista :-)