Hamster göteborg
Hej, alla ni som har hamsterungar i Göteborg ( eller i närheten iaf) som väntar hem skulle ni kunna skriva här? Både guldhamster och dvärghamster då jag inte bestämt vilken jag vill ha en ;) Om de är dvärghamster jag vill ha så är de roborovski, campbell eller vintervit! Om ni har en hemsida till hamstrarna så får ni gärna länka den också! Kram :)
Gå in på svenskahamsterföreningen där har dom listor över uppfödare i olika län. :)
ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ
Ja men jag hittade tyvärr bara en där :/
Okej, men kolla på svenskahamsterföreningen.ifokus.se där det vissa som inte blivit registrerade än men fortfarande är uppfödare. : ) Men annars om typ några veckor (?) ska jag åka ner till Gbg på bokmässan och då kanske jag kan ta med en hamster från någon uppfödare i Sthlm…
ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ
Du kan även gå in på dvarghamster.ifokus och kolla där, för där har dom också en uppfödarlista. Inte alla som är registrerade.
Sen har Svenska Dvärghamstersällskapet en lista också, dom finns på http://www.dvarghamster.se/
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus