Det här med rex =/
Åh efter att letat i 4 månader, tingat 3 rexar som sedan tyvärr dött av olika anledningar innan de blev leveransklara så börjar jag bli väldigt deppig.
Har alltid, alltid vela ha en rex men inte blivit av, ja nu vet jag väll varför.
Egentligen ville jag bara skriva av mig om hur tråkigt det är och hur besviken man blir när man längtat och längtat och sen får tråkiga nyheter hela tiden. Man tappar verkligen gnistan och jag känner nog att jag får slopa min dröm om en rex, eftersom jag inte vill vänta och vänta 😭
Tack för att ni lyssnade
Om man verkligen vill ha någonting. Alltså verkligen vergkligen. Så den som väntar på något gott väntar aldrig förlängde. ;)
Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎
Jag vet…känner mig bara väldigt extremt ensam nu när jag pluggar på universitet och har som sagt redan väntat länge.
Kanske inte är meningen helt enkelt
jag vet en som har offwhite rex och creme :) även andra färger då rex bärare :)
-Guldhamsteruppfödare-
-Hundfrisör-
-Djurälskare-
Tyvärr är jag ute efter färgerna svart, choklad, nf och liknande.
Övriga ljusa färger påminner för mycket om mina sista två hamstrar, vilket blir för jobbigt =/
#4 förstår hur du menar. Men sen om du känner dig ensam är det kanske bättre med en vän än just en vän med krulliga morrhår. Det ena behöver ju inte utesluta det andra på sikt :) det kanske bara inte är just nu du ska få en Rex. Den rätta finns kanske inte just nu. Plötsligt hittar du den rätta :) jag skulle skaffat en annan hamster just nu. Och sedan en Rex när den rätta dyker upp :) lycka till
Anna och taxen Max