Bild lånas tack :)
Jag skulle vilja låna en bild på en normalfärgad korthårig hamster.
Jag behöver bilden till ett projekt som i dagsläget är privat. Eventuellt kan detta komma att publiceras i framtiden men det får vi se.
Men bilden måste ändå hålla en bra kvalitet. Bilden kan inte vara suddig och hamstern måste synas tydligt. Det gör inget om den äter något eller liknande, bara bilden är bra.
Har på en lh om du inte hittar kh.
Rax Hamstrar på facebook.
Jag har massor ^^ skicka iväg ett medeelande^^
// Claudia Bertheau
BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com
Den ifrån skoltävlingen var väl normalfärgad?
ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ
Jo det stämmer, dock tar boken väldigt mycket fokus i den bilden för att passa i detta syfte. Dessutom så kan jag inte ta bilder utan tillstånd då tanken finns att publicera detta material längre fram. Om jag bara skulle ha det i privat syfte kan man ju ta bilder på ett annat sätt, men inte om det ska publiceras offentligt.
Min bild är okej, den där med boken alltså ;) men om du vill så kan jag ge dig en till. I så fall vad för sorts bild vill du ha ? :)
en normalfärgad korthårig hamster.
Men bilden måste ändå hålla en bra kvalitet. Bilden kan inte vara suddig och hamstern måste synas tydligt. Det gör inget om den äter något eller liknande, bara bilden är bra.
Hamstern ska ta upp större delen av bilden.
Ok ;)
Tusen tack, dessa bilder blir jättebra :)

#11 och #13 ser ut att vara lh. :)
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.