klippte i min hamster!
hej. jag var tvungen att dela med mig av detta… min kompis kom hem till mig. jag skulle gå ut och röka. och då hör jag hur min hamster skriker, då höll min kompis på att klippa honom. för hon tyckte att han var lång hårig. hon klippte i hans mage i huden och jag slängde då ut henne. han började inte blöda som tur var, men det gjorde mig värkligen ledsen. det kändes i hjärtat kan jag säga :(
Ursäkta mitt språk, men jag hade slagit henne sönder och samman. Dumma människor.
Låter inte som någon trevlig kompis du har, varken respekt för dig eller din stackars kompis
Hon fick en smäll hon aldrig glömmer
En smäll? :P Hon hade inte haft sitt huvud kvar och det varit min vän haha. :P
Hahha :P hon slog i huvudet i sten trappan.
Wth?! Var hon full eller nåt eller helt dum..?! (Förlåt…)
Hon var bara dum. för det första så SKA man inte klippa hamstrars päls och för det andra så frågar man först innan man rör en annans hamster! det gjorde ont att höra han skrika.
Jag skulle prata med din väns föräldrar om jag vore dig. Herregud har inte denna personen uppfostrats överhuvudtaget? Så gör man bara inte! :( Kunde ju ha skadats förfärligt.
Men herregud!
Rätt åt hon!!
Checka in @gnagarboden på instagram 
Hon skadade väl sig inte när hon slog i huvudet? Det är farligt att slå i sig hårt i huvudet.
Kan hon ha haft någon störning eller liknande som gjort att hon ville klippa hamsterns päls? Stackars båda.
Men fy!! Hur tänkte hon där?
Anna och taxen Max
det kan man ju undra…

Det är dock inte skadligt att klippa hamsterns päls, det gör jag på långhårshanar som har lätt för att få tovor, det blir inte vackert, men det skadar absolut inte hamstern (så länge man ger katten i att klippa i huden då…)
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
#13 jo men inte någon annans hamster sen lät det inte som hon visste vad hon gjorde :S
Anna och taxen Max

#14 jo, men jag tänkte mest på inlägg #7
Medis på akvariefisk.
#15 gissade på det men man kan aldrig vara säker :)
Anna och taxen Max
Oj, det låter ju inte bra! Bra att du slängde ut henne! Komma hem tilldig och skada ditt husdjur, jag har faktiskt varit med om liknande när min kompis var hemma hos mig, hon klämde på lilla Bonny och mosade henne så hon skrek. Hon fick en rejäl utskällning!:)
man ska INTE klippa hamstrars pels!! dom är långhåriga av en anledning…

#18 Ja, av anledningen att det är en genetisk mutation som vi människor valt att avla vidare på.
Det är absolut inte skadligt att klippa en långhårshamster, den enda risken är att man kan förstöra pälsen för framtida utställningar, men det lär ju inte hamstern bry sig så mycket om. =)
Medis på akvariefisk.
Men ändå… man frågar först innan man klipper i någons djur :(
Men ush, vad hemskt.

#20 Självklart. =)
Medis på akvariefisk.
Usch vad hemskt.
Live
Laugh
Love