OT - köööörkort!
Äntligen har jag fått mitt beloved körkort.. För typ sådär 27000 kr men så värt det. Kuggade min första uppkörning men klarade teorin :D och idag så fixade jag äntligen uppkörningen! Så värt det helt klart :)
Härligt :D
Jag håller också på, klarade teorin på första och gör min tredje uppkörning på tisdag, då måste jag klara det för min teori går ut den 31a :/
Nathalie Månsén
_http://thecityhelditsbreath.blogspot.com
http://kaninmagazinet.se_
#1 du fixar säker det ska du se. Bara ta det lugnt och andas. Du fixar säkert det :) han jag hade första gången var en riktig surpuppa och den jag hade idag var jättehärlig och pratglad. Om du har en bra lärare så ta med dig han i bilen, det blir lite av en trygghet och så brukar dom prata så man blir lite avslappnad
Grattis!! Är så himla underbart!
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
#3 tack :D det är en så stor tyngd som har släppt från mina axlar. Nu kan jag göra vad jag vill utan att behöva be andra om hjälp ^^
Grattis! Jag kämpar på här också och hoppas på mitt ganska snart :)
Grattis! Det är underbart med körkort!
Anna och taxen Max
Grattis :)!
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
#8 Hon skrev OT :).
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Öhhh… va
#10 Finns en kategori som heter OT - Off topic alltså man vill skriva om något som inte handlar om det som just hemsidan handlar om.
Jaha
#5 heja heja! Du kommer älska det när det kommer ^^
#6 och #8 Tackar. 🙂
Spännande att köra helt själv…gjorde det igår..Motorvägen in till stan och det gick så bra. Helnöjd. 😂 Fast jag måste se upp med gaspedalen..Den går gärna lite försnabbt ibland. 😃
#13 Har fått höra att det är lätt att gasa på lite för mycket på motorvägen, speciellt om det är din första gång själv haha! :)
Åh grattis :'DD Min syster håller på o ta körkort också! :D Grattis igen ^^
#14 jepp det stämme haha :P
#15 Tack ;D Önska henne lycka till från mig :):)
Grattis till körkortet, visst är det underbart? ;)
Kuggade också min första uppkörning. Var så nervös att jag fick inte elbilen att starta med alkolåset och allt. Efter mycket om och men kom vi iväg och jag trodde att jag skulle kugga redan innan vi kommit iväg.
Körde tom för fort på ett ställe men jag kuggade på världens skitgrej, att jag skulle ha legat mer åt höger när vi skulle in i en rondell, trots att jag bara var i min fil. Hade kunnat förstå om jag stått på mittlinjen och blockat båda filerna, men men…
#17 oh ja! Friheten i plåtburksformat! Ja jag gjorde tappen på första uppkörningen att köra över heldragen. Helt ubernervös. Så då trodde jag han skulle kugga mig sen gick resten åt pipsvängen :P
Vet du vad jag har lärt mig idag? En ny erfarenhet jag inte fick lära mig på körskolan.
Jag har nu lärt mig hur det låter i bilen när man kör med en (oväntad och oönskad) punka ;)
Hahahah fy för :P trodde jag körde punka här om dagen men det klarade sig :p
Ja i det ögonblicket när jag insåg att jag var tvungen att köpa ett nytt däck var inte tårarna långt borta. Har verkligen inte råd med några bilreparationer alls nu, och behöver bilen för att kunna jobba mm.
Var på väg att plocka upp min bror, men fick ställa bilen hos honom och så åkte vi till träningen i hans bil. Sedan efter träningen skulle han hjälpa mig att sätta dit reservhjulet så jag kunde ta mig hem åtminstånde, då säger han att jag har ett sprillans nytt riktigt däck där i hålet.
Tror du man dansade segerdansen eller? ;)
Vad skönt ^^ ja det är inte billigt det där..
Jag fick också körkort, dock moppe, i fredags :DD
Grattis, det är inte illa det heller :)
Grattis #23 ::)