Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 485 ggr
Absolutpea
2013-09-01 14:11
0

PRESENTERA SIN HAMSTER

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tjena! För 2 år sen när jag var inne här varje dag så hade man en tråd där man skulle presentera sina hamstrar, så jag tänkte starta en ny sådan tråd! det går helt enkelt ut på att skriva presentationer om sina hamstrar/hamster och sedan kanske lägga till en bild om man har! :) Jag tycker det är superkul att bläddra igenom sen och kolla på alla fina bilder :) ps. om det redan finns en sånhär NY tråd, så ta gärna bort denna då :) och lägg gärna in den i rätt kategori för jag har ingen aning om vart den ska va :)

Hamstern på bilden är min fina Alexander, jag har tyvärr inte tid att göra en presentation nu men jag ska göra det lite senare tänkte jag. Bilden är bara här för att det ser finare ut med bilder till ett inlägg enligt mig haha:)

HamsterPowerX
2013-09-01 16:09
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det här är Tom. Han är en 14 veckor gammal guldhamster. Han älskar grönsaker, Tom är väldigt nyfiken och vill utforska hela tiden men han gillar också att ta det lungt och mysa. Om man lägger ner ostbit i hans skål tar det inte lång tid innan han har ätit upp den.