Fototävling skolstart pris
Okej, tänkte lägga in bilder på priset på mitt gamla inlägg men man kan ju typ inte redigera sina inlägg om man inte har lust att krångla med sajtvärdar m.m. Så i alla fall, temat är skolstart så inspiration kan vara böcker, pennor, text m.m. Bilden ska helst ha ditt användarnamn på men det kan funka utan om du inte vet hur. :) I mailet ska det stå en motivation värför du ska vinna och en berättelse eller något om din hamster. Priset är ett kit med provsmaker av ganska många hamstergodsaker. (Bild på priset finn där nere i inlägget .) Maila till hogbergklara@gmail.com. :) Och om du vinner kommer jag kontakta dig, tävlingen sluta 1 September.
ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ
Vill bara höra med dig om du har fått mitt bidrag ? :)
// Claudia Bertheau
BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com
Gud vilket fint pris du har fixat! Ska försöka få till en bra bild snart.
Hur länge till får man skicka in bidrag? :-)
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
#2 1 september ^^
#3 Oj, det är ju länge till! ^^
Hoppas verkligen flera anmäler har bara fått in två stycken hittills… 🙂
ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ
Nu har jag med skickat in mitt bidrag!
#5 har du fått mitt bidrag ? :))
// Claudia Bertheau
BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com
6 och 7 jag har fått båda era bidrag nu, just nu har fyra stycken kommit in… undrar vem som kommer att vinna… 😃
#8 Vad bra. Japp, blir spännande! 😊
Har du fått mitt bidrag? Rolig tävling btw :-)
Nu har jag fem, det äer så spännande 😉
FÖRRESTEN det har kommit in mer i priset, vad kan det vara??? ☝️
Jag ska delta nån dag ^^
Hör upp Michaela som äger en Melvin måste skicka om blide för den syns inte?? 🤔
Mulle Deltar. 🙂
fått mitt?
Två dagar kvar! :)
har du fått mitt?
Blir det en röstning imorgon eller?
Nej jag tror inte det. Jag tror jag kommer att bestämma det själv så att det inte blir så att alla röstar bara på en bild för att den har bra grafik. Jag kommer däremot lägga ut alla idag och imorgon så får ni se vinnaren.
#19 Okej. Du ska alltså lägga ut alla bidragen idag, och bestämma vinnaren imorgon? :)
Ser fram emot att se bidragen! Blir det ikväll vi får se bidragen eller? 🙂
Hur många bidrag blev det? :-)