Vila i frid Tom
Nu har min lilla Coco Popz Tom Toolbox åkt till hamsterhimlen. Han blev 2 år och 8 månader, så han blev i alla fall rätt så gammal.
Men jag är lite bekymrad över hur han dog, jag fann honom liggandes i sin sandlåda med öppna ögon! Det känns lite läskigt att han dog med öppna ögon, då måste han ju dött väldigt plötsligt. Jag kände igenom honom och hittade inget fel på honom. Fick höra av ägaren till en guldhamster jag passat innan att den ägaren passat en annan hamster som sedan visades ha papova. Men jag tror inte han dog av det, för han dog ju med öppna ögon.
Det var min sista guldhamster, och jag tänker inte skaffa en ny på ett tag dels för att jag nu har papovarisk hos mig och dels för att jag inte har tid och intresset är inte lika stort längre.
Men Tom fick vara med om väldigt mycket, han fick åka kryssning till Finland en gång bara för att paras där 😉. Han ställdes ut på SM en gång och fick cert då. Han blev pappa till 3 kullar, en var en tjuvparning på en bibel (😇). Han var klapphamster på husdjursmässan en gång för att han var så snäll, man kunde göra allt mot honom och han gjorde inget tillbaka. Han var en jättesnäll hamster som jag kommer sakna mycket! 🙂

Mvh Alicia.
Oj så söt, jag beklagar sorgen..
Lilla Mollys Guldhamstrar
http://lillamollys.weebly.com
Hur söt som helst! Beklagar verkligen…
Kramar från mig och Mewtwo ❤️
Vila i frid allra sötaste Tom! Kramar till dig! Vet precis hur det känns, miste min älsklingi söndags :-(
beklagar :(
Söta Tom :( beklagar sorgen!
:c Vilken sötnos
Gud så söt liten Tom. Sov gott ❤️
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Beklagar sorgen ❤️
Nej vad tråkigt! Vila ifrid Tom!
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Tack så mycket alla! Känns så tomt nu när jag inte har en endaste guldhamster kvar :(
Mvh Alicia.
Beklagar :/ vila i frid lillpojken . Men det där med en bibel var lite roligt ;)
Beklagar. Dock har alla djur öppna ögon när dem dör. De första har för korta ögonlock så när alla muskler slappnar av i kroppen då dem dör, så åker ögonlocken upp och dem "tittar". Men om han dog snabbt så är ju det bra…tänk om han dog långsamt och hann lida och må dåligt?!