BILDBOMB: Första gången ute!
Som utlovat kommer här bilderna från idag då jag släppte ut mina älsklingar på ängen för första gången ^_^
Yuki var väldigt svår att ta kort på eftersom han är så ljus i pälsen och solen låg på jättestarkt. Han blev mest som en lysande vit pälsboll i kameran, haha. Så ni får ursäkta:)
Båda grisarna tyckte det var helt amazing att vara ute, men Yuki tröttnade och gick och lade sig efter kanske en kvart. Jag hade trots allt stört honom mitt i skönhetssömnen;)
Macy däremot… Hon var blyg i början men när hon litade på att jag var där och skyddade henne vågade hon sig ut - och sedan ville hon aldrig mer in, haha! Hon puffade runt, röjde gångar i gräset och utforskade glatt och nyfiket. Hon vågade sig riktigt långt till slut :)
Bilderna på henne är förhoppningsvis lite bättre än Yukis, men det är alltid svårt att fota i superstark sol, tyvärr!
Enjoy ^_^
PS. Kommer att lägga upp fler bilder allt eftersom jag redigerar dem… Det är många!
Nu skall jag fixa till och välja ut Macys bilder så brb :D
Åhh detta hjälpte inte min hysteri efter en till hamster, SÅ SÖT *o*
Hahah:') Tack säger han! ^_^
Önskar också jag hade gräs jag kunde släppa ut henne på :(
12 - varför kan du inte det:)?
Så söta :3
Bor i lägenhet då alla har gemensam trädgård och tror den behandlas och sånt :( Tror hon hade haft roligt att springa runt så det är synd.
Aw okej.. Bor på internat men jag har tur som går på en skola mitt ute på landet :) Har en stor äng/nedförsbacke precis bakom mitt hus!
PS!! ifokus låter mig inte ladda upp resten av bilderna just nu, försöker senare:<
Vilken tur du har! Gör det! Vill se mer sötisar!
Åhh så söta. Nancy,yuki,Luke,Nemo,simba,Strössel var ute en liten stund igår :)
Har du också en Yuki? :O
Nu ville sidan sammarbeta med mig, så här kommer de sista bilderna på Macy:)
Klättra på mamma!
Haha,Ja. min yuki är snart 2 år! Min man tyckte det var fint :)
Har du dem öppet bara mitt på en äng? 🙂
Åh trodde jag hade kommenterat men tydligen inte. Underbara bilder så somriga :) Yuki är ju min favorit guldis :)
Anna och taxen Max
25 - yes!
26 - Aaaw han säger tack!
Extremt fina bilder! Så fint med det knallgröna gräset och så otroligt skarpa bilder, wow säger jag bara! :-D
Åh tackar så hemskt mycket!!:)