Gilla och dela!
Hej!
Ville bara informera er att jag har dragit igång en liten tävling på min facebook-sida där man kan vinna ett valfri smådjursinredning eller ett halsband till sin hund!
Du som har hamster kan alltså specialdesigna din egen produkt, (hut med öron, diglett utan vadd, liten tunnel osv om du vinner! ^^
https://www.facebook.com/pages/Fleecedreams/156752164494170?hc_location=stream
Det går ut på att gilla facebook-sidan, dela bilden nedanför på din egen facebook samt skriva en kommentar "Gillat och delat" där du också skriver vad för pris du skulle vilja vinna!
Så fort vi nått 150 gillare så väljer jag ut en vinnare! Gör mig glad, var gärna med och delta! :)
Hej! Jag undrar om du har någon hemsida, utom facebooken? Kram.
#1 Nej inte ännu tyvärr! Men jag jobbar på en hemsida via Weebly! Försöker göra den så enkel som möjligt men det tar lite tid ändå! Men det kommer så småningom! :) Kram tillbaka!
Helt underbara saker! Men hur är det med att tvätta och om hamstern biter på det?
#3 Tack så hemskt mycket!
Allt går jättebra att tvätta i 40 grader, man ska bara se till att använda doftfritt tvättmedel utan sköljmedel! Man kan även torktumla på låg värme eller hänga grejerna på tork, fungerar vilket som! :)
Just för hamster så försöker jag inte använda så mycket vadd etc just för man vet hur hamstrar är, äter på i stort sett allt.
Mina Digletts (myspåse) sys i bomull och fleece. Ingen vadd som ögat kan nå! Hyddorna med öron sys i tunn skumgummi som jag bäddat in i fleecen samt lite vadd i botten för bekvämlighet. Hamstertunnlarna har jag inte börjat med ännu men det kommer också vara gjorda av tunn skumgummi, kommer även försöka dölja det så gott jag kan med fleecen så inte hamstern tuggar på det!
Däremot rekommenderar jag inte att ha inredningen i buren konstant utan bara under kontrollerade former, som under mysstunder osv! Grejerna håller så mycket bättre då samt att man får bättre kontroll!
#4 Låter jätte bra! Jag gillade och delade. Vinner jag så skrev jag med om Hammy hide med öron! Den var så söt 😊
Ooh :) du är så duktigt! Ska lätt delta!
#5 Härligt, blir jätteglad! :D Ja det kommer upp fler sådana inom kort, det va min första, har aldrig tänkt på hur gulligt det kan bli med ett par öron i just den modellen! x)
#6 Vad roligt att du vill delta! :D Jag har utökat till tre vinnare nu så fler kommer få chansen till att vinna! :) Lycka till!
#7 #8 Man tänker inte att en så liten sak kan vara pricken över i 😃 Hoppas jag vinner! 😊
Haha, min idé med öron har tydligen blivit en hit. 😃
Har gillat och delat vill så gärna ha en enkel hängmatta med ugglor… 😊
ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ
#10 Ja verkligen 😃 Så stort tack ska du ha, själv hade jag inte ens tänkt tanken! Åhh, vad roligt att du också vill vara med, tummen upp! Är så glad att så många faktiskt vill delta, får se bara hur lång tid det tar innan man är uppe i 150 st gillare! :)