Åka på semester!! HJÄLP!
Yapp nu har mamma o styvpappa bestämt att vi ska åka till Brasilien i december och besöka släktingarna (har inte träffat de på tre år nu Oberörd) Men grejen är jag har inte någon som kan passa min lilla Mango, så jag tänkte fråga om det finns någon här på forumet som kan passa honom, eller som vet någonstans som jag kan ha honom där från 5 december till 1-2 januari, själv tycker jag det är jättemycket men det va inte jag som bestämde :/ självklart så tänker jag betala för det men jag är jo bara 16 år så jag har inte så mkt pengar men det kan diskuteras ;)
Mango är super gullig lh guldis, han är vann vid barn, hundar, katter, och han är väldigt tam, fortfarande väldig sprattlig men mamman och pappan är väldigt lugna så får hoppas att till December han är lugnare hehe och han har inte risker för Papova. Det kommer några bilder på honom :D
Om det är någon som kan PM:a mig eller skriv här bara
Mango finns i Trollhättan men kan ta mig till Vänersborg, Uddevalla, Göteborg
Hur är det med Mårdaklev?
mvh, HamsterHamster
Hela mitt liv går ut på djurskydd.
#2 mmm… kanske lite för långt? men kan nog tänka på det om pappa kan köra mig dit så blir det inte någon problem ;) men skulle gärna ha någon närmare ☺️
Ska kolla med min sambo. Vi bor på Tjörn, närheten av Stenungsund. Skriver ett pm om han tycker det är ok så presenteras jag mig :)
Anna och taxen Max
Hej jag bor i Göteborg hittar du ingen annan kan jag ställa upp. Har själv två stycken hamstrar så en till att ta hand om under en kortare tid skulle bara vara trevligt.
/Valkyria
Det är jätte fint i Brasilien grattis som kan åka dit tyvärr kan jag inte passa din hamster.
Med vänliga hälsningar,
Elvira
Oj tack allihopa men min halvsyster ska inte åka någonstans som hon skulle, så hon sa att hon sa att hon kan väl passa Mango! :D Men tack alla ni som visade intressen! ♥♥
#8 aa det är verkligen fint där jag är faktiskt glad över att jag har levt väldigt länge där o fått se mkt! Men faktiskt inte ens 10% av landet har jag sett, det är så stort där!! 😃
aa verkligen! Var någonstans i brazilien ska ni vara?
Med vänliga hälsningar,
Elvira