Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1654 ggr
pissly
0

upphittad hamster

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

snälla nån som kan hjälpa mig hitta ett hem för den här jätte snälla hamster som är upphittad utomhus.

den är väldig snäll och små nyfiken. ser ganska ung ut. den har inga synliga skador, väldig tam. vet inte riktig vad jag ska skriva, jag kan inte ha den hemma hos mig.

jag vill verkligen hitta ett bra hem för den här stackarn.

ibland kan man bli förbannad vad folk tänker med att släppa ut sina husdjur när det är trötta på dem=(

meijla mig vid frågor.

mvh/ crisly

obs! vet inte riktig i vilket grupp detta inlägg tillhör.

UlrikaD
0

Vilken tur att du tog hem den. Men det kanske underlättar ifall du skriver var du bor.

Tamara87
0

Den såg ut att ha blivit biten i örat.. :(

UlrikaD
0

Du har inte skrivit nån mail-adress och du har inte aktiverat din sida så det är svårt att försöka få kontakt med dig.

Så hoppas du går in och skriver var du bor och hur någon i närheten kan få kontakt med dig ifall de har möjlighet att hjälpa till.

pissly
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

oj da . jag bor i göteborg kortedala

mitt meijl är crisly_86@hotmail.com

nina456
0

vad bra att du hittade den och togg hem den

Dea-
0

Förstår inte hur man kan släppa ut ett djur i naturen :( Då är det mycket bättre att avliva fastän inte det heller är bästa alternativet! Tur att du hitta den och kunde ta med den hem. Hoppas det finns någon som kan ta över den, känner att jag bor lite långt bort för att kunna ta mig.

Adina
0

Vilken tur att du hittade h*n iallafall!

Saraah-s
0

tur att du hittade henne :)

http://www.scattred.snabber.se

bblomquist
0

du är min "dagens hjälte" :D

UlrikaD
0

Jag har mailat dig nu, jag bor i Göteborg. Finns det ingen annan lösning så tar jag hit den. Har ju ganska fullt i och för sig men mat och allt sånt finns ju här iallafall.

Jag funderar på om det är något barn som haft ute den på gräsmattan och sen tappat bort den. Så man kanske borde börja med att leta lappar i området och sätta upp egna.

Kanske finns någon ledsen därute som saknar sin hamster.

Hoppas på svar så vi kan lösa det hela för lillen.

kajsa_karin
0

Hur kan folk göra så med djur. Synd jag bor ju i Stockholm annars hade jag kunnat ta den till mig. Jag driver HamsterHjälpen. Jag har sett allt för många djur fara illa.

När jag var ute med hundarna i skogen idag hittade vi en svart/vit kanin död i skogen. Mig veteligen finns inga vilda kaniner här där jag bor. Men jag vet att 1 mil härifrån i solna finns det en koloni vilda kaniner.

Jag kände mig väldigt upprörd. Jag tog kort på den och satte upp en lapp i matbutiken om den av all förmådan hade rymt. Men jag har svårt att tro det. Då det flesta husen här om kring är lägenheter. Har inte sett några kaninburar på några uteplatser.

UlrikaD
0

Jag mailade tjejen som hittade hamstern igår e.m och jag skrev ju även här i tråden. Men jag har inte fått något svar.

Förhoppningsvis hade hamstern ett hem som den fick komma tillbaka till.

sarataha10
0

Jag skulle verkligen tagit hand om den men jg bor i malmö inte götebortäg :(

LinneaJohaanson
3

Tråden är från -09 så det är alltså fyra år sedan så tror för det första inte att hamstern lever..

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se