Hamster iFokus

Hamster

Etikettutställning
Läst 734 ggr
ellapella01
10

Husdjursutställning.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! Ja, jag vill bara säga det att jag var med på en Husdjursutställning för ett tag sen, och dem djuren som fanns där var: Katter/kattungar, Hundar/hundvalpar, Kaniner/kaninungar och sen var det en dvärghamster med namn Smulan. Vi satt där ett tag medans experter gick fram till var och en och kollade på deras djur. När dem kom till mig så frågade en dam: Vad har du här då? Då svarade jag ivrigt: En dvärghamster.

En av dem tog upp ett papper och skrev av mitt papper hur jag sköter om mitt djur, och jag hade då skrivit: Jag ger henne mat, vatten motion och kärlek. Och dem kollade på mig fundersamt, sen gick dem till båset. Dem stod kanske och pratade i ca 10 minuter, sen kom dem och ställde sig i mitten av alla och sa: Var vänliga att ge bort era djur till din förälder och kom hit. Mamma fick ta Smulan och jag ställde mig bredvid dem. En av dem tog fram en matskål, kanin/hamster godis och lite småsaker till en kanin/hamster. Och min första tanke var: Aja, det är väll till en kanin dåra. Men sen så sa hon: Jury priset går till en liten flicka som ger sitt djur motion och kärlek. Och då slog det mig: HERREGUD… JAG HAR VUNNIT! Då sa dem: Och vinnaren är………… Ellinor Grev med sin dvärghamster Smulan. Alla andra kollade på mig och applåderade som bara: WTF? EN J*VLA DVÄRGHAMSTER VINNER ÖVER MITT DJUR… DET ÄR INTE SANT. Men jag log och tog emot priset. Men alla kunde gå och rösta på sina favoriter och då van en tjej som har en kattunge med namn Viktoria. Sååååå himla stolt över dig Smulan! <3 😍❤️

Kaniner, Degusar, Hund, Katt, Möss och Hamster Kär Älskar er mina älskade djur!

nakuta
0

Så kul, grattis till vinsten =)

Amor vincit omnia

Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens

ellapella01
0

#1 tacktack! :)

Fiona1234
1

Grattis! :)

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

ellapella01
0

#3 tack så mycket! :)

[etsan]
0

Nejmen gud vad kul!

annakarin_li
0

Smulan vinkar igen med tassarna och skickar en massa Grattis ;)!!

ellapella01
0

#5 #6 tack såååå mycket! :)