Akut igen!!
Jag var borta en hel dag.. Före det bytte jag vatten och jag bytte mat när jag kom tillbaka så såg jag min hamster stående med 2 ben, han darrade, händerna lite uppåt och ögonen mot ett håll, han brukade aldrig vara stående när jah tog ut han från buren var han lugn sen lekte jag med han senare var han pigg igen varför är de så..
Epilepsi?
Han blev med största sannorlikhet bara rädd, kan ju vara för att han varit ensam ett tag.
Detta är inte "Akut" som du skrev i rubriken.
Hur länge stod han stilla ungefär?
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Alltså han var HELT stilla och stog i mitten av buren jag kom hem och såg han stående jag trodde nåt hade hänt han men jag tror nu han är ok men har ni tips om hur han ska: sluta lägga mat i munnen och sen släpper han det under min säng han typ bygger bo där
Dom kan göra så när dom blir rädda. Fråga två, han gillar nog din säng. Rasta honom någon annanstans om det stör dig
Anna och taxen Max
Tack:) inte min säng gillar han, de blir jobbigt för mig att städa bort maten under min säng hela tiden o min säng är väldigt tung, jag är rädd att ham fastnar där under för han är ju inte så väldigt smal och under sängen finns det inte mycket plats för han att gå in
Täck för så han inte kommer in under sängen :)
Anna och taxen Max
Japp de har jag försäkt men han är väldigt stark och smart han puttar iväg sakerna o biter på det men jag tror jag vet nu:)