Hamster iFokus

Hamster

Etikettoff-topic
Läst 399 ggr
Odette
2013-08-11 12:39
0

Mini-bilder i presentationen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hihi, gå in på min sida här på iFokus (klicka på min avatar) så ska ni få se vilka söta presentationsbilder jag lagt in på djuren. Blev ju super gulligt, kan inte fler göra så ? Lipar

Man gör bara en bild jätte jätte liten, i Paint eller liknande. Sen lägger man upp den på photobucket tex. Och så kopierar man den därifrån- öppnar sin presentation här och trycker "klistra in".

Vore kul att se fler såna presentationer, så man får se personernas djur direkt liksom 😃

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

nakuta
2013-08-11 12:42
0

Men ohh vad kul, ska jag nog ordna så småningom, måste först få bra bilder på alla mina älsklingar ^^

Amor vincit omnia

Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens

Odette
2013-08-11 12:50
0

#1 Ja det tycker jag, blir kanske jobbigt om man har många djur men har man inte fler än 5-6 st så tycker jag att man borde orka! 😉
Fördelen med dessa pytte bilder är ju att de inte ens behöver vara speciellt jätte bra heller bara de är någorlunda tydliga och inte för mörka. Man ser ju inte ev. oskärpa/otydlighet på samma sätt som på en stor bild 😇

_

nakuta
2013-08-11 12:55
0

#2 jag har en del djur men ska göra det ändå, har börjat lite smått med vovsingen, sen kommer katter och hamstrar också med, så ska nog snart alla små vara med ;)

Amor vincit omnia

Odette
2013-08-11 12:56
0

#3 Coolt, jag ska gå in och titta sen med jämna mellanrum 😃

_

nakuta
2013-08-11 13:09
0

Nu har jag lagt in några, får fortsätta ikväll för nu ska jag iväg en snabb runda =)

Amor vincit omnia

nakuta
2013-08-11 19:47
0

Nu är det bara 3 hamstrar som inte kommit in på profilen, men behöver få någon bild på de först, så de får vänta några dagar i alla fall =)

Amor vincit omnia

Odette
2013-08-11 21:32
1

Ja jag insåg att jag måste göra mina lite större, det ryms ju i profilen så varför inte 😛

_