(S) Guldhamsterungar, Örebro 10/08-2013
hejsan! Om ca 1 vecka är det dags för mina små småttingar att flytta hemifrån
Så skulle se om nån är intresserad?
det är 5 killar å 5 tjejer :) alla långhåriga det är färgerna creme och offwhite vissa är satin med ( det är säkert andra ljusa färger med men jag är så dålig att skilja på dom då detta är min första kull på creme baserade hamstrar)
men mer bilder på var och en kommer
OBS! pgr av att jag inte riktigt har kommit på hur man fixar stamtavlor får denna kull bli utan men båda mamman å pappan har stamtavlor!
Stamtavlor går att fixa via svenska hamsterföreningens hemsida^^
// Claudia Bertheau
BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com
jo jag vet men jag har inte riktigt fatta å de så denna kull får gå utan tyvärr :)
jag tror att fler hade varit intresserade om de hade haft det! du kan ju mejla svh så kan de hjälpa dig!
// Claudia Bertheau
BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com
vad fina, men vad har hänt med ungen längst till höger och mamman? det ser ut som sår eller hål? :o
#4 Det är nog bara vatten eller liknande på rutan på själva ''buren''.
Medarbetare på Sphynx iFokus
#3 ja jag får försöka se om jag fattar hur an gör :)
# 4 ja det är bara vatten droppar :)

Eller så skickar du bara med mamman och pappans Namn och regnr till köparna så kan dom regga sina ungar själva. :) När jag köper hamstrar så bryr jag mig om hamstrarnas stam och inte om dom är reggade eller inte. Huvudsaken är ju om föräldrarna är det eller inte. ;)
Annars kan du maila eller fråga inne på http://svenskahamsterforeningen.ifokus.se/ så får du säkert hjälp. :) Det kan vara knepigt i början men om båda föräldrarna redan är reggade så är det rätt lätt faktiskt. :) Men det kräver ju dock att du är medlem i SHF, är du inte det så kan du inte få ut några stamtavlor. :)
Får man fråga vad föräldrarna heter? :)
// Nathalie