Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 817 ggr
BlackandBlue
0

(S) två guldhamster pojkar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har nu två stycken guldhamsterpojkar här hemma som letar nytt hem! jag har platsbrist och tidsbrist så hinner inte med de två så mycket som jag vill!

Först ut är Wall-E han är svart silverpearl och ca 8 veckor! han är köpt via min kompis från uppfödare men har inte kunnat få tag i uppfödaren darför vet jag inte exakt datum då han är född eller exxakt om föräldrarna men jag vet att av föräldrarna är silverpearl och att en är bandad! hade tänkt mig ca 70kr för honom pga ingen exakt info om hans bakrund!

Sen är det Blackandblue's Ego (kallas Leo) nf bandad kh, han är egenuppfödd av mig, men har ingen stamtavla men hans pappa (nf, kh) finns här hos mig och mamman är svart bandad kh. han är född 18 oktober - 12, hade tänkt mig ca 70kr för honom pga åldern!

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

BlackandBlue
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.

// Claudia Bertheau

Starfall
0

Blev lite kär i Wall-E :)

BlackandBlue
0

#2 han är riktigt fin i början var han så sprallig o hyper o rädd så man inte kunda plocka upp honom :( men nu så har blivit jättegosig av sig :3

// Claudia Bertheau

Starfall
0

Okej, låter jättebra :) man blir ju nästan sugen på att skaffa en till, om man bara hade mer plats;)

BlackandBlue
0

*Putt*

// Claudia Bertheau

BlackandBlue
0

ingen som kan tänka sig någon av dem ?^^

// Claudia Bertheau

Hamsterlycka
0

Oj så otroligt vacker silverpojken var. :) Synd att du inte vet mycket om hans bakgrund. 😕

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

BlackandBlue
0

#7 ja det är synd :/

// Claudia Bertheau