Hamster iFokus

Hamster

Etikettminneslund
Läst 1768 ggr
Tamara87
0

Sov sött Hammie

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Förra söndagen hände någonting hemskt. Hammie hade hoppat ner på golvet och sprang lös i rummet, så min sambo gick och skulle stänga dörren, så att vi kunde ha uppsikt över henne. När han stängde dörren kände han ett motstånd, som en strumpa eller något annat föremål som hade fastnat i dörrspringan. Men det var ingen strumpa… Det var lilla Hammie.

Han skrek till och vi tittade båda ner på blodet som sipprade ur Hammies kropp, och såg hur hon kämpade för sitt liv med sina sprattlande små baktassar. Henrik var tvungen att lägga henne i en påse och slå in den i balkongräcket, för att försäkra sig om att hon verkligen inte led mer. Efteråt grät vi länge, och vi tycker båda att det är riktigt obehagligt att stänga dörrar efter detta. Det enda bra med det här är att jag i alla fall slipper att sakna Hammie när jag åker utomlands i höst och studerar. Det blir ingen ny hamster på ett tag på grund av det.

Hammie, vi hade så gärna haft mer tid med dig! Du skulle ha fyllt ett år den här månaden. Ha det trevligt med syrran Filippa i Hamster's Paradise!

Vila i frid Hammie

090530 - 100502

[NinniVivvi]
0

åh, inte alls kul när sånt händer :( Vila i frid Hammie!

Mexxie
0

RIP <3

Roxie
0

Usch så hemskt :( Vila i frid!

// Sofia

Sunrise
0

Usch så hemskt :(

Bra att ni såg till att hon inte led mer, stark av er. *kramar*

spiritedaway
0

Beklagar! Vila i frid

[Sniff]
0

Vila i Frid<3 Tråkigt att hon fick ett sånt slut… :/ Vad hemskt det måste kännas för er!

Cazzos
0

Det är tråkigt det där med så små djur..

De kan skada sig så lätt.. Fast, om man klämmer en hund mellan en dörr skadas den nog rejält också men jag menar att hamstrar är så små och lite ömtåligare.

Vila i frid.

Tinwe
0

Vila i Frid Hammie.. :(

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

GinaFanta
0

Vila i frid Hammie Rynkar på näsan

Synd

Dodat
0

R.I.P!

Så hemskt och råka klämma sin hamster :(

// Dodat :)

Nusse123
0

Huu, så hemskt! Tröstkramar till er och RIP HammieGråter

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster

Cindy S
0

Usch, va hemskt. Men bra att han gjorde slut på hennes lidande.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

nello4ever
0

UschGråter tror inte jag skulle klara av att avliva min hamster självmen man skulle bli så illa tvungen i det där lägetGråter

Hamstern Edit
0

Neeej!! Vad hemskt! Känner hur tårarna vill tränga ut från ögonen när jag läser detta…😭

❤️VILA I FRID ÄLSKADE HAMMIE❤️

Beök gärna min blogg, och kanske lämna en kommentar?♥ http://vivve.blogg.se/ blogg om foto & vardag

Smulan80
0

Vila i frid. Så tråkigt när olyckan är framme sådär.

Roxie
0

Denna tråd är från 2010.

// Sofia

Frosstis
2

Kolla gärna datum innan ni kommenterar, speciellt i dessa trådar. Det kan vara sårande att ämnet tas upp efter lång tid.