Hamster iFokus

Hamster

Etikettinredning
Läst 2451 ggr
[HamsterPamster]
0

Tyg i buren

Jag undrar om man kan ha tyger i buren, eller blir det farligt om hamstern gnager på det och kanske får tråd i munnen :/ Har gjort en liten tunnel med hälften tyg och hälften toarulle..

• Redigerat 2021-06-06 10:44 av Herveaux
[hamster kompis]
0

vet inte men jag har det

[Fluffyhamstercupcake]
0

jag har haft tyg i buren en gång och det slutade med trådar i munnen, så skulle inte rekomendera det:S men man kan ju ha tyg saker i typ "lekhagen" om man håller uppsikt över hamstern?🙂

DenLillaTofflan
0

Jag tror att fleecetyger går bra, jag har dock själv andra tyger eftersom min hamster aldrig biter på grejer 😊🙂

BlackandBlue
1

#1 det låter inte så ansvarigt av dig att inte veta om det är farligt eller inte att ha det i buren och ändå ha det och inte kolla upp det innan ?

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

JuliaSK
0

Jag hade en hamster som lyckades få en tråd virad stenhårt runt benet…det hela hade kunnat sluta mycket illa. Så jag rekommenderar att inte ha tyg i (eller för nära) buren :)

JuliaSK
0

Svarar vi på ett 1år gammalt inlägg nu? :P

DenLillaTofflan
0

#6 Hahaha jag märkte inte ens att det var ett år gammalt förän du skrev det! 😂

[Fluffyhamstercupcake]
0

hahahaha😂

JuliaSK
0

Haha :)

ebbamedruby
0

Jag har en hängmatta i tyg, vitt byxtyg. Hon har aldrig gnagit eller bitit på det, men det är olika för olika hamstrar. Du kan ju testa att ha den i aktivitetshagen och se om hon direkt börjar gnaga på den. 🙂

ebbamedruby
0

Oj… såg inte kommentarerna om att det var ett år sedan. Men jaja.