Spöket Laban
hejhej!! När jag fyller år så har mamma sagt att jag ska få en hamster :) men jag tror att jag ska kalla han: 👻 Laban :)
Kaniner, Degusar, Hund, Katt, Möss och Hamster
Älskar er mina älskade djur!
Åh, vad roligt med en till hamster! :) Lycka till med lille Laban! 😃
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
:)
Hade en Laban för några år sedan….vit, korthårig, grå öron och något litet svart hårstrå i den vita pälsen…Såå fin
Men var det inte du som sålde din hamster för någon månad sen?
"jag säljer henne för att jag hinner inte ta hand om henne, och sen så finns hon i Ramnäs! handtam ärr hon väll, men hon är inte helt tam! jag har köpt henne på arken zoo i västerås!"
Skrev du för några månader sen om din hamster du sålde. Varför skaffar du då en ny?
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Tänk efter om du vill/orkar ta hand om en sprallig guldhamster. Jag har ju din underbara Poppy (alias Smulan) som är en helt fantastisk liten sprallig liten tjej
#5 Har du Smulan just nu? Då kan hon väl inte vara hos TS och vara förkyld? http://hamster.ifokus.se/discussions/517d0a108e0e741c630008f3-smulan-ar-forkyld?discussions-1 Eller har jag misstförstått nu? 🤔
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
#6 Hon hette Poppy där hon bodde förut. Jag döpte om tjejen till Smulan när hon flyttade hem till mig. Och det är inte samma Smula som är förkyld ;-)
aha……..
Mvh Elvira
Med vänliga hälsningar,
Elvira
#7 Ahaa… Då förstår jag! :) Blev lite förvirrad där 🤪
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
#5 dvärghamster* :P inte guld igen!
Ok då är jag med! Grattis igen till utmärkelsen för din lilla Smula :).
Tacktack!