Grattis Paulus 1 år!
Idag fyller min lille gubbe 1 år. Han är en riktigt fin liten hamster som aldrig skulle bitas eller vara dum. Han tycker om att vara mycket i sitt hus och är väldigt lugn, fast när jag kommer och prasslar eller tar ut honom så har han inget emot det heller. Han är inte sådär överdrivet gosig så att han vill ligga och bli kliad i famnen, men man kan ju inte få allt. När han självmant hoppar upp i mina händer från huset i buren, eller när han kommer springandes till mig efter att ha sprungit fritt en stund, så värmer det tillräckligt i hjärtat :)
Grattis!
Grattis ;D!
// Claudia Bertheau
BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com
Grattis :)
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Han hälsar tack :D I present fick han det han tycker om mest: att springa lös i hallen och klättra på alla skor.
Grattis paulus! Tiden går så fort! Jag minns det som igår som de föddes och nu är de redan 1 år! :,)
Mvh Jennifer, Melker, Milton & Skipper ❤
22/4-13 JUSTIN BIEBER
If you can´t be the things you want, learn to be the things you´re not...
Medarbetare på sajten: Justin Bieber ifokus.
Förresten, är inte deras födelsedag den 12/8? Tänkte eftersom de blev "tillverkade" 26/7 :)
22/4-13 JUSTIN BIEBER
Haha neeej, du har rätt! Jag tittade visst för hastigt på stamtavlan förra veckan och trodde det stod 12/7. Jaja, då blev han firad en månad i förväg. Då får han två födelsedagar :D
Hihi, så kan det gå ibland! Grattis i förskott får man väl säga då ^^
22/4-13 JUSTIN BIEBER