Till min bok
Hej!
Jag har tänkt att publicera ut en bok. Boken ska heta "Döpa ditt djur" Och där kommer jag att skriva olika djurnamn från A till Ö..
Jag skulle gärna vilja ha bilder på folk och deras djur eller bara djuret, spelar rakt ingen roll haha 
Men jag vill att ni skriver vad djuret heter och varför ni valde just detta namn.
Skriv gärna in era namn.
Och om ni har något bra namn så får ni gärna dela med er
- Redigerat 2021-06-06 10:48 av Herveaux
Här kommer lilla Busan! Det tog inte så lång tid att komma på namnet. Denna dam har mycket spring i benen och hittar på alla hyss man kan tänka sig. När hon var liten betedde hon sig som en liten kamakazipilot så fort man öppnade buren, allt för att komma ut och leta nya äventyr. Idag är hon lite lugnare men fortfarande kan hon hitta på det mest påhittiga hyss 😍.
Jag valde att döpa min första guldis till Yuki av flera anledningar.
Yuki betyder snö på japanska, och hans färg är vit (offwhite).
Det är också namnet på en mysig karaktär i min favoritanime - som dessutom har som egenskap att kunna förvandla sig till en gnagare.
Han såg helt enkelt ut som en Yuki också, och det är han fortfarande! :)

Mitt namn är Sara och jag döpte min hamster till Skrållan.
Jag brukade se på saltkråkan då jag var liten och då var Skrållan min favorit , hon var så gullig och hittade hela tiden på busigheter och for på äventyr vilket passade in på min hamster. Tycker Skrållan låter gulligt också ;3 Världens goaste vän man kan ha ! <3
Gud vad fina bilder!! :)
Min hamster fick heta Lisa :) jg valde namnet för att vi hade en katt en gång i tiden som hette Lisa och hon och jag var oskilj aktiga men efter nått år så rymde hon iväg troligen för att hon hade blivit med ungar det var typ dagen innan vi skulle kastrera henne :/ saknar henne jätte mycket så ville hedra henne med att döpa min nya lilla bebis till Lisa :D
Aww :)
Jag har redan svarat på din tråd på djurfoto.ifokus
Men när släpper du ut boken? :)
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Laugh