Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 1252 ggr
Olivia8383
0

3/7 (K) Guldhamster hona

Hejsan! Nu håller min uppfödnings dröm på att bli verklighet då mina föräldrar har sagt ja och även visar intresse för detta. Jag håller nu på att skaffa några få, men bra och fina avelsdjur. Nu söker jag en hona i hårlaget lh kan även vara satin eller rex. Hon ska vara i någon av färgkategorierna cremebaserat eller vilttecknat och mellan 4 veckor och 6 månader. Ha det bra! Mvh Olivia & Aggis

Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com

The Idizen
0

Lycka till! 😉

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

Olivia8383
0

#1 Tack!!

Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com

Rax
0

Om du tar kontakt med Nakuta här så har hon nf hamsterhona. Ungarnas gula pappa har visat sig vara rexbärare. De är lev klara ;)

Rax Hamstrar på facebook.

nakuta
0

Jag har en NF skp KH hona =)

Amor vincit omnia

Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens

Olivia8383
0

#4 Ja, men egentligen så spelar det inte så stor roll, bara jag kan hitta någon i de färglategorierna som jag nämnde. Det låter endå intressant eftersom att jag alltid har velat ha en liten NF. Juste jag glömde skriva att jag finns i stockholm. :) Mvh Olivia & Aggis

Olivia8383
0

Glömde en sak, skulle du kunna fixa en liten bild? Haha, det är mycket som jag glömmer. ;) Mvh Olivia & Aggis

nakuta
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är på ena tjejen =)

Amor vincit omnia

nakuta
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Andra tjejen, nu är dessa NF skp KH båda 2 =)

Amor vincit omnia