Hamster iFokus

Hamster

Etikett: hamster
Läst 689 ggr
The Idizen
0

Resa till Paris, PASSNING

Om ca en månad åker jag till Paris, och det ska bli jätte kul. :) 

Det är bara en ganska stor sak som jag funderar över.. Var ska jag göra av Muffin? Dom som brukar ta hand om henne när vi är borta ska följa med oss. 

Djuraffären där vi köpte henne erbjuder passning för 25 kr/dygn. Men jag antar att hon endast får mat och vatten, och inget gos. Vilket gör mig lite bekymrad, eftersom att hon är ensam dvärghamster och måste gosa för att må bra. 

Djuraffären heter Jäger Zoo och ligger i Malmö ungefär. Är det någon som har haft som hamster på passning där? Vad tyckte ni?

Ett annat alternativ är att hitta en hamstervakt här. Även om alla är jätte snälla här är jag rädd att hon ska hamna hos fel person.

Är det någon som kan erbjuda sig att vakta henne 21 Juli - 27 Juli? Bor i Lund/Skåne. (Är inte säker på att jag vill detta.) I så fall skulle jag uppskatta om jag kunde få lite information och ev bilder om hur hon mår osv..

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

Emel
0

Hallå! Jag är skulle kunna passa din lilla hamster. Bor i Malmö och har mer än tid för en till liten. Har jobbat på arken zoo och där var det bara basic som gällde. Mat och vetten typ. Ingen aning hur jäger zoo är med pensionatdjuren, bara att en i min klass praktiserade där och trivdes sådär. Pma om du vill :)

Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram

J0ssan
0

Bor i Lund och jag erbjuder gärna ett hem hos mig. Men vi får se.     Har hamstererfarenhet eftersom jag själv har en hamster och har haft en innan som faktiskt hette Muffin. Väldigt fint namn. ;)  

Kommer såklart ta upp henne imellan åt och gosa och "leka" med Muffin. 

Är inte riktigt säker på om datumet passar, tror det. Men man vet aldrig. Du kan skicka ett medelande så kan vi snacka mer om det där.

Somsagt är jag inte säker på om jag kan. 

Kramar! :)

The Idizen
0

Tack så mycket, ska fundera något varv till. 😉

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta