Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 590 ggr
Moast
0

Om du hade en till hamster?

Hej, igen. Lite många nya inlägg här just nu för min del… Men jag blev verkligen sugen att vara på iFokus igen och jag känner mig verkligen välkommen tillbaka efter en stunds paus med 😉.

Så min fråga är….

Om du hade en till hamster, vad skulle den heta, vad skulle du ha för planer med den, hur skulle den se ut? och så vidare.

Jag börjar då 😃

Det skulle vara en liten Guldhamsterunge som skulle vara helst en hane som skulle heta, Bobster. Skulle helst då vilja ha en långhårig går eller antingen orange. ( inte så bra på färger och så än )…

Mina planer med Bobster skulle vara att han skulle bli först att få honom så tam som möjligt. Sedan att han skulle bli pappa till en kull där jag skulle köpa en utav ungarna. Åh… det skulle vara kul.🙂

[RedHood]
0

Jag har två idéer: 1. En guldis till som hade varit en svartvit hona eller hane. Namn ät jag lite osäker på men tänker fortsätta med hur jag bestämde namn för min guldis jag har nu, Pokémon-namn. Jag hade gjort honom/henne jätte tam och hoppats på att han/hon skulle vara jätte gosig så att vi kunde sitta och mysa på kvällarna. 2. Skaffa två dvärgsyskon som också skulle ha någon Pokémon-namn. Tror det skulle vara honor men hånar går också bra. Gråvita, gråsvarta eller svartvita hade jag gärna velat ha. Hade varit underbart att se dom sova, leka och gosa med varandra och självklart ska jag gosa med dom jätte mycket. Dock så har jag inte plats eller tid att köpa fler samt har inte pengar till ett stort akvarium till men jag går hoppas att det blir i framtiden :)

Frosstis
0

Jag skulle köpa 2 dvärghamstrar, campbells i en rolig färg och röda ögon. Skulle köra massa agility och försöka lära tricks och kanske ta en kull eller två.