Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 932 ggr
Cafesinner
0

Så ledsamt..

Att hitta sådana här bilder. Verkar främst vara i USA som folk inte har en aning om hur de ska ta hand om sina djur.. (Inte alla, naturligtvis).

Bild borttagen med hänvisning till copyrightlagen. /Medarbetare

Rebornbabyn
0

Åh, nej! 😕

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

DwarfHamster
0

Stackars plågade hamster..

Tazzar
1

Jag tog bort bilden, då man enligt lag inte får ladda upp andras bilder utan fotografens tillstånd. Länka till bilder går bra.

Man finner dock bilden genom att googla "hamster cookies", där man ser fler bilder på hamstrar som äter kakor för människor med chokladbitar i.

Till Topic: Det är jättetråkigt att alla hamsterägare inte vet om vad en hamster inte bör få i sig. Djur mår sällan dåligt av att få i sig lite mjölkchoklad, mörk choklad är mycket farligare, men det är såklart väldigt onyttigt för dem.

Cafesinner
0

Kunde du inte lägga in länken istället? …

Tazzar
0

#4 Jag måste höra med sajtvärden först, jag kom på att direktlänka till exempelvis blocketannonser och youtubefilmer i negativt syfte mot annonsören eller fotografen, att "de är dåliga", har inte varit tillåtet här på Hamster iFokus. Jag kollar upp det med sajtvärden.

Cafesinner
0

Okidoki. Ursäkta ang bildrättigheterna, visste inte att det var så noga:)!

Imasy
0

Länka är ok, men inte att lägga upp bilder som man inte har tillstånd/copyright för att lägga upp.