Hamster iFokus

Hamster

Etikettrysk-vintervit
Läst 1214 ggr
Drakhonan
0

Hamstervakt i 3 veckor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej,

Min hamstervakt har backat ur. Jag har en vintervit dvärghamsterhane som behöver någon som tar hand om honom när jag är borta i tre veckor från 23 juni till 14 juli. Jag bor i Stockholm. Finns det någon som kan hjälpa mig?

Lemmys matte

Bruden-Mbuti
2

en dvärghamster kan vi ta hand om.

gillar de små liven och saknar dom men pga allergi så funkade inte det .

en ska gå bra och i tre v klarar jag det

Fiona1234
2

Ifall #1 inte skulle kunna finns det en till som kan hjälpa till ;) säg bara till isf!

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Alexinas
2

Jag skulle kunna passa eran hamster. Titta in på hemsidan för att läsa mer www.djurhotell.weebly.com :)

Drakhonan
0

Hej Bruden Mbuti, Jätteshysst men vågar inte bidra till din allergi och kan inte komma och hämta snabbt om det blir fel. Lemmys matte

Drakhonan
0

Fiona 1234, Jätteintressant. Var i Stockholm bor du. Jag bor på Södermalm. Lemmys matte

Fiona1234
0

Hej! Förlåt att jag svarade så sent! Jag bor i Haninge/ Tungelsta, ska ev bort i nån dag sådär under sommaren men det är bara 1-2 dagr och de får mat i stora lass och mycket vatten under den/dom dagarna :) Är han hanterbar? :)

Drakhonan
0

Hej Fiona, Ska kolla om jag kan få skjuts med grejorna. Haninge är ganska långt från mig :( Lemmys matte

Fiona1234
0

Okej, hör av dig om du tycker att det är för långt! Alexinas kan kanske annars ? :) Med vänlig hälsning, Sofia

Fiona1234
0

Har skickat dig ett meddelande :)