Utevistelse * Bildtråd *
Hej! Idag har det varit riktigt varmt ❤️ Vart också en utevistelse för Ernst och Fiona idag och Elsa och Fiona igår 😃 Tänkte göra en bildtråd där jag lägger ut lite bilder på mina hamstrar när dom är ute 😉 Ni får självklart också visa era finaste bilder här ^^. JAG tyckte att bilderna på Ernst vart gudomligt söta 😍 Men det vart ju Fionas och Elsas också! Njut av dessa bilder, haha 😃
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Här är Ernst 😍
Här är Elsa😍
Här är Fiona 😍
Jättefina! Men förstår inte hur du vågar ha dem lösa så 😃 Jag är alldeles för paranoid för att göra något sånt😊
Hahah håller med! Jag vågar absolut inte att ha min lilla Charlotte lös, eftersom att hon är lagom hyper & man vet aldrig vad den bus Lottan får för sig att göra haha.
Men Topas är lite lugnare & han är en liten fegis som gärna håller sig till mamma ;)
skulle gärna vilja låta min hamster vara ute lite, men tyvärr så går det inte där jag bor:(
Och btw!
Sötbollar hela högen ;*
Dom tackar så mycket! Jo jag är också lite rädd för att ha dom lösa men mina är extremt lugna. Men jag hade dom lösa när jag fotade och under väldigt mycket uppsyn :)
#8 Har du inte dem i en hage?? 🙂
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Så sööta allihop 😍💗🐹
#9 Inte på bilderna, men jag har extrem koll på dom, ibland kan dom vara i ett omringat område , eller ja oftast :)
#10 Dom tackar :D
#6 Nej det är ju inte så kul, du kan inte sätta din hamster i nån transportbur och går till någon plats där det finns gräs ? ^^
jo det skulle man kanske kunna, men då har ju ingen anning om det är besprutat och så😕
Jag brukar aldrig ha mina i hage när de är ute, varför ska man ha det? Har man uppsikt hela tiden är det ju ingen fara? :) Däremot får man ju aldriiiiig lämna de ensamma ute, även om de är i en hage! En hamster är ett lätt byte för en fågel och den kan drabbas av Värmeslag.
Väldigt söta allihop förresten! Elsa ser väldigt mysig ut. 😘
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
#15 Jo om man har bra uppsyn så kan de ju vara lösa 🙂 Nej det skulle jag aldrig göra, lämna dom ensamma, Haha dom tackar! Ja hon är otroligt mysig 😘
#16 Åhh så fin han är 😍
#14 Jo det är ju sant.. Vad synd 😕
Min lille pöjk är ruskigt snabb när han vill och jag skulle aldrig hinna fånga honom om han rusade iväg, därför skulle jag aldrig släppa honom lös :)
#19 Okej, jo det är ju olika från hamster till hamster :)