Hamster iFokus

Hamster

Etiketterguldhamsteruppfödninguppfödare
Läst 106 ggr
LiRa80
2026-01-07 18:56
0

Uppfödare Västerbotten med omnejd

Hej! Finns det någon uppfödare av guldhamster i Västerbotten med omnejd? Gärna inom Umeå, Lycksele, Örnsköldsvik så ni ser geografin. Letar mig blå men hittar bara Gävle som närmast och det är långt bort.

Vi är ute i god tid tänkte vi, inför sommaren hoppas vi på men vet att det inte är en beställningsvara. ;)

Jag har haft olika djur genom livet; kaniner, dvärghamstrar, gerbiler, katt, hund, så djurvana finns. Vi letar nu efter en mysig familjemedlem som kan förvänta sig ordentligt med kärlek och gott om utrymme.

Ellrose
2026-01-08 00:53
0

Tyvärr så finns det inga högre upp än Gävle. Jag är en av dom som finns i Gävle o nästan 90% av mina säljs uppåt då jag har ett par vänner som åker uppåt flera gånger nästan en gång i månaden har jag någon som åker uppåt.
Den ena åker till Piteå som stopp och är lätta att möta upp. Det är alla som jag har med att göra.

( Ellrose Hamsteruppfödning)

agnescalzone
2026-08-29 12:00
0

Hej!

Nu antar jag att ni kanske redan har hittat en liten guldhamster men annars så har jag en kull som blir leveransklar den 20e September. Då ungarna är så små har jag inte kollat kön ännu, men det finns några svarta, några guldiga, några fläckiga (Dominant spot) och några väldigt ljusa.

Vi finns i Umeå :)