Annons:
Etiketterbeteendehamster
Läst 849 ggr
Solrosfröet.
2/23/20, 6:08 PM

Lustiga hamster-egenskaper.

Hej! Jag fick en idé om en tråd, där man kan skriva konstiga egenskaper hos sin hamster. Tex så är min hamster livrädd för jordgubbar. 😊.

  • Redigerat 5/27/21, 10:51 PM av Cireea
Annons:
planetkladd
2/23/20, 8:05 PM
#1

hamstern här hemma är väldigt rädd av sig, särskilt ljud och rörelser. han kan själv trampa på en liten pinne som sedan rör sig i andra änden och hoppa till. och när han råkar gå emot vattenflaskan och den låter så blir han till is och springer därefter iväg. kanske inte så udda men annorlunda från min förra krabat.

HamsterLinn
2/24/20, 9:34 AM
#2

Min hamster är väldigt nyfiken. Så fort man tar ut honom i lekhagen börjar han klättra upp på mig och vill hoppa ut. Jag måste försöka få mitt rum hamster säkert så han kan springa runt där istället.😊

Solrosfröet.
2/24/20, 5:35 PM
#3

😂😂.

Sötis.0707
2/24/20, 6:44 PM
#4

Min hamster älskar att springa fritt i mitt rum. Men nu den senaste tiden så har han börjat springa tillbaka till buren och vill in ditt. När han vanligtvis brukar försöka springa så långt bort från buren som möjligt. (Kanske inte direkt är någon egenskap men aja.)🤣

Twix741
3/6/20, 6:41 PM
#5

Min guldis har blivit så gammal nu så att han inte håller balansen så bra så ibland ser jag honom göra snygga kullerbyttor när han ska stå på två ben. Kollar alltid så han mår bra efter dock

Helena1978
3/7/20, 3:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

En hamster (Sally) jag hade för länge sedan,  apporterade denna boll. Får be om ursäkt för dålig bild, scannern vill inte återge rätt färg.

Annons:
apportbocken
3/7/20, 7:56 PM
#7

Min lilla råtta lägger allt möjligt i hjulet, från frön till grönsaker till hela tuggpinnar och försöker därefter springa i det. Jättejättejättekul när man har buren i sovrummet…

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

Solrosfröet.
3/7/20, 8:25 PM
#8

Har haft det där problemet med mat i hjulet, det låter ju som en marakas….

IsabellsHamsterhem
3/8/20, 11:46 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Denna sötnos ser väldigt snäll och oskyldig ut, men varje natt precis när man håller på att somna så kommer han ut från sitt näste och sätter sig och dricker väldigt högljutt! Han har vattenskål och på något sätt så typ klingar han tänderna mot glaset så det hörs som ett vindspel 😂😴

Rescue --> https://isabellshamsterhem.weebly.com/

Guldhamster, Campbell Dvärghamster, Vintervit Dvärghamster och Roborovski Dvärghamster uppfödning --> https://luvaxhamstery.weebly.com/

91Marran
3/8/20, 11:59 AM
#10

Jag hade en hamster som hade en boll på ställning i buren, med två öppningar. Han la in mat där och sen hade han kul. Jag hade den buren i sovrummet. Skaffade ett vanligt Hjul istället.

Mvh
Mig

Elmaa
3/23/20, 7:20 PM
#11

#0 Min hamster är inte rädd för jordgubbar men hon vägrar äta dom! Hon äter verkligen allting förutom jordgubbar. En lite skum grej hon gör är att hon ibland "vibrerar" när hon precis vaknat för hon är uppmärksam om hennes omgivning.

Solrosfröet.
3/24/20, 3:39 PM
#12

Ja, hamstrar är lite lustiga ibland.

Hamsterdvärg
3/24/20, 3:40 PM
#13

Min hamster är LIVRÄDD för tår när hon går lite fritt i rummet och jag sitter ner attackerar hon mina tår😂😅

Annons:
Hamsterdvärg
3/24/20, 3:40 PM
#14

Min hamster är LIVRÄDD för tår när hon går lite fritt i rummet och jag sitter ner attackerar hon mina tår😂😅

Solrosfröet.
3/24/20, 3:42 PM
#15

😂😂Min hamster har också som vana att bita på min pappas tumnagel.

Upp till toppen
Annons: