Skriv ett nytt inlÀgg! Aktuellt just nu (9) Senaste inlÀggen

Guldhamster avel,genetik,uppfödning,guldhamster hÀlsa,beteende,kosthÄllning,guldhamster Campbells avel,genetik,uppfödning,campbells hÀlsa,beteende,kosthÄllning,campbells Kinesisk avel,genetik,uppfödning,kinesisk hÀlsa,beteende,kosthÄllning,kinesisk Roborovski avel,genetik,uppfödning,roborovski hÀlsa,beteende,kosthÄllning,roborovski Rysk-vintervit avel,genetik,uppfödning,vintervit hÀlsa,beteende,kosthÄllning,vintervit Hybrider avel,genetik,uppfödning,hybrider hÀlsa,beteende,kosthÄllning,hybrider Hamster burar,tillbehör,inredning bildtrÄd utstÀllning tÀvlingar minneslund andra-djur off-topic sajten,ifokus sÀljes,köpes,erbjudes,sökes övrigt
sÀljes,köpes,erbjudes,sökes

Jag söker efter en hamster! đŸč

2020-02-10 21:23 #0 av: towehelena

Jag söker efter en hamster, helst en hona. Har inte brĂ„ttom, men om du har nĂ„gon kull eller har nĂ„gon planerad kull framöver, sĂ„ Ă€r jag vĂ€ldigt intresserad! Jag bor i Uppsala. Jag har blivit vĂ€ldigt förtjust i teckningen sköldpadda och bandad. Är intresserad av fĂ€rgerna creme, offwhite, dove, silver och svart. Men Ă€r Ă€ven intresserad av andra fĂ€rger ocksĂ„. ❀đŸč

AnmÀl
2020-02-10 21:46 #1 av: Cireea

Jag har planerad kull i vĂ„r dĂ€r det kommer bandat. GladFinns mer info pĂ„ min hemsida. FörvĂ€ntade fĂ€rger Ă€r caramel, offwhite bö, sobel bö och silversobel bö. Finns Ă€ven möjlighet för koppar, caramel rö, offwhite bö rö och silvermink bö. 

LĂ„nghĂ„r, korthĂ„r, umb, bandat och rex dyker upp i kullen. Finns Ă€ven en chans för oddeye (olikfĂ€rgade ögon) dĂ„ mamman Ă€r det. 

https://eyosuppfodning.weebly.com/

FilmGuldhamster, HamsterLitteratur,  Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

⎿Uppfödare pĂ„ Eyos Hamsteruppfödning⏋

AnmÀl

Bli medlem pÄ iFokus

För att kunna delta i diskussionen mÄste du bli medlem pÄ iFokus. Det gÄr snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgÄng till över 300 sajter.