Annons:
Etikettrysk-vintervit
Läst 437 ggr
[Theaminhamster]
2020-02-09 19:26

Tappade hamstern

Hej.. jag tappade min hamster från ca 60-70 cm och jag tog upp henne direkt och sprang ner till min mamma hon la sig och stängde sina ögon ,halvsov jag trodde hon skulle dö💔😭 min mamma smekte henne längst ryggen så vakna hon till, veterinären är stängt nu av någon jävla konstig anledning men vi lät henne springa runt och låta henne sträcka på sina muskler för hon var helt stel💔 vi tror inte att hon skada sig utan att hon va i Schock vi tog tillbaka henne till buren och nu är jag Brevid henne och har så dåligt samvete jag trodde hon skulle dö hon är mer lugn nu och vi ska kolla till henne extra och nog ta henne till veterinären imorgon någon annan som vet vad jag ska göra så länge med henne har gråtit i över 1 timme nu😭💔 hon ser inte ut som skadat något.. men ja:(

Annons:
Cireea
2020-02-09 19:47
#1

Det var ett relativt kort fall, så det kan ha gått bra för hamstern. Ta det lugnt, ge henne något extra gott och låt henne få vila. Fallet kan absolut ha chockat hamstern så då kan det vara extra bra med lite vila.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[Theaminhamster]
2020-02-09 20:15
#2

#1 kollade till henne nyss jag gav henne lite broccoli och hon verkade lite piggare nu men tittar fortfarande till henne lite då o då för va lite orolig när hon somnade i min mammas famn

Upp till toppen
Annons: